  • 1. Data: 2014-10-07 07:17:16
    Temat: Odbiór bramy przesuwnej
    Od: JanuszO <n...@n...pl>

    Pod koniec tyg. odbieram bramę przesuwną (światło 4m wys. 2m.), która
    jest już zamontowana, pozostały jakieś poprawki przy furtce i montaż
    automatu z listwą zębatą. Przy zamknięciu bramy pracuje lewa strona
    rolek, a przy otwarciu prawa, sprawdziłem, że szyna przy zamknięciu ma
    poziom poprzeczny, a przy otwarciu tego poziomu już nie ma, jest jakby
    delikatnie skręcona w osi. Brak jest rolki najazdowej na kosz przy
    słupku - wykonawca twierdzi, że sam kosz wystarczy, a brama nie
    osiądzie. Brama otwiera się stosunkowo lekko, jednak skrzypi
    metalicznie, zdaniem wykonawcy jest nowa i później się 'rozchodzi'. Na
    co dodatkowo zwrócić uwagę ?

  • 2. Data: 2014-10-07 07:32:28
    Temat: Re: Odbiór bramy przesuwnej
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-07 07:17, JanuszO pisze:
    > Brama otwiera się stosunkowo lekko, jednak skrzypi
    > metalicznie, zdaniem wykonawcy jest nowa i później się 'rozchodzi'. Na
    > co dodatkowo zwrócić uwagę ?

    Wydaje mi się, że skoro świeżo zamontowana brama skrzypi - to z czasem
    będzie tylko gorzej. Nie po to płacisz fachowcom za montaż, żeby
    odwalali chałę.

    --
    MN