  • 1. Data: 2010-03-20 21:19:22
    Temat: Odkurzacz Manta MM455 Fox - worki
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    Mam taki sobie odkurzaczyk Manta MM455 Fox. Jego zaleta ze jest maly i
    dobrze ciagnie. Ale...mam problem zeby znalezc jakies pasujace worki
    papierowe. Worki sa male tektura przy worku ma rozmiar 82x83 mm a sam worek
    od strony tektury 110x110 mm.
    Czy moze ktos z Was uzywa takiego odkurzacza i udalo mu sie kupic worki.
    ewentualnie moze ktos ma inny maly odkurzacz i moglby zmierzyc jakie wymiary
    ma do niego worek i jesli mialby zblizone do tych co podale to mi podal typ
    odkurzacza. Ofert sprzedazy workow jest duzo ale nikt nie podaje wymiarow
    wiec nie moge z ofert dobrac nic odpowiedniego. Z gory dzieki za pomoc.