  • 1. Data: 2010-03-21 07:56:26
    Temat: Zmywarki
    Od: "Agneta" <a...@o...pl>

    Witam jakie zmywarki waszym zdanie są warte do kupienia.

  • 2. Data: 2010-03-21 08:27:21
    Temat: Re: Zmywarki
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Agneta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam jakie zmywarki waszym zdanie są warte do kupienia.

    Było tu wiele razy- popatrz w archiwum. Tak moim zdaniem- dobrze jest
    zwrócić uwagę na to, żeby miała przepływową grzałkę (jak ma zwykłą- to
    będzie śmierdzieć). Dla mnie też ważna jest opcja szybkiego mycia- przydatna
    na imprezie, gdzie możesz zabrać naczynia gości, postawić nowe- a po 15
    minutach masz już umyte ich naczynia. Oprócz tego- czy ma opcję mycia garów
    (realnie, bo wiele ma, a nie myje tak naprawdę). Poza tym- uważam, że z
    pozostałych "bajerów" i tak się na ogół nie korzysta, a tylko zwiększają
    cenę.
    Jeśli chodzi o firmę- to nie wiem, czy aż tak duże różnice są obecnie między
    nimi.

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie
    siebie
    Leopold Staff

  • 3. Data: 2010-03-21 23:28:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chiron wrote:
> [...]
    > korzysta, a tylko zwiększają cenę.
    > Jeśli chodzi o firmę- to nie wiem, czy aż tak duże różnice są obecnie

    wileu mówi ze tylko bosch (simens)

    szybkie mycie rządzi 90% mycia u mnie leci na szybkim programie (30 minut)

    jeśli kuchnia otwarta to warto szukaj jak najcichszej.