  • 1. Data: 2009-06-29 18:42:13
    Temat: Ślad po lepiku na goncie bitumicznym
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Upaćkałem lekko kilka listków gontu w czasie montażu i niestety próbowałem
    umyć. Dachówka jest szara (marmurkowa) a plamy po "umytym" kleju brązowe. Im
    mocniej myję tym bardziej robią się brązowe. Podejrzewam, że teraz
    rozpuszcza się baza dachówki. Macie jakiś patent na umycie tych plam?

    Wymienić się nie da ani całych arkuszy ani liści bo to gont dwuwarstwowy
    (taki 3D) i każdy arkusz jest inny poza tym, jest upał i klej związał.

    Pozdrawiam,
    PC

  • 2. Data: 2009-07-02 14:55:26
    Temat: Re: Ślad po lepiku na goncie bitumicznym
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Z braku wsparcia pozostał eksperyment. Okazuje się, że zwykły płyn do mycia
    naczyń + szostka szczotka = SUKCES w walce z lepikiem :-)

    Pzdr,
    PC