  • Data: 2010-07-12 10:25:03
    Temat: Odnowienie wanny
    Od: Mariusz <t...@n...jest.moj.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę

    Stara porządna wanna żeliwna. No i jest parę odprysków (obrzydliwe
    czarne takie coś) głownie wokół dolnej kratki odpływowej. Nie chcę
    malować całej wanny (no chyba że się z nudów rozpędzę). Czym potraktować
    "rany" ?

    - emalia poliuretanowa + utwardzacz (troszkę drogi i chyba za duży
    rozmach jak na moje potrzeby, ale wygląda to na porządne zaopiekowanie
    się pacjentem)
    - emalia w sprayu (tanie i szybkie, ale czy skuteczne i trwale)