  • Data: 2010-07-14 19:59:28
    Temat: Re: Odnowienie wanny
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam grupę
    >
    > Stara porządna wanna żeliwna. No i jest parę odprysków (obrzydliwe czarne
    > takie coś) głownie wokół dolnej kratki odpływowej. Nie chcę malować całej
    > wanny (no chyba że się z nudów rozpędzę). Czym potraktować "rany" ?
    >
    > - emalia poliuretanowa + utwardzacz (troszkę drogi i chyba za duży rozmach
    > jak na moje potrzeby, ale wygląda to na porządne zaopiekowanie się
    > pacjentem)
    > - emalia w sprayu (tanie i szybkie, ale czy skuteczne i trwale)

    Przed remontem mieszkania 2-3 razy cała odświeżana różnymi preparatami
    nie powtórzę ich nazwy - była ekipa i robiła + samemu wcześniej ubytki bez
    malowania całości biały spray do renowacji jakiś wolnoschnący cos
    wspólnego z epoksydem

    Efekty malowania nie przetrwały z regóły kilku miesięcy - pół roku

    Według mnie - szkoda pieniędzy i "zachodu" na jakiekolwiek naprawy

    No chyba że co te parę miesięcy regularnie malować (bez sensu - lepiej kupić
    niedrogą
    nową )

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl