  • 1. Data: 2011-07-11 20:20:51
    Temat: Odp: Re: mocowanie blatu
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2011, 21:54:25 UTC+2 użytkownik @Kaska napisał:

    > Dzięki Marku! My mamy od góry murek idealnie płaski i chcemy użyć kleju
    > montażowego, żeby przyklić blat dębowy, który z każdej str. jest o 8 cm
    > szerszy od murku. Klej montażowy kuuczukowy. Rozumiem, że nie ma obaw i
    > móżna kleić :) Pozdrawiam!
    Ja bym jednak przykręcił. Nie wierzę w kleje.
    Owszem dobrze trzymają ale tylko jakiś czas. Czasem rok czasem i trochę dłużej. Jeśli
    to ma być trwałe to oprócz kleju parę śrub przez środek, łby można ładnie zamaskować.

    --
    ZZ@private

  • 2. Data: 2011-07-11 20:27:17
    Temat: Re: mocowanie blatu
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
    egroupsg2000goo.googlegroups.com...

> [...]
    >dłużej. Jeśli to ma być trwałe to oprócz kleju parę śrub przez środek, łby

    Żadnych śrub. klej montażowy z powodzeniem wystarczy.