  • 1. Data: 2011-07-11 19:16:01
    Temat: wełna do poddasza
    Od: "adi" <a...@g...com>

    jaką welnę polecacie do ocieplenia poddasza?

    Adi

  • 2. Data: 2011-07-11 20:53:37
    Temat: Re: wełna do poddasza
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message

    > jaką welnę polecacie do ocieplenia poddasza?

    Bez znaczemia byle była z głową zastosowana.

  • 3. Data: 2011-07-12 12:04:59
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-07-11 22:53, kiki pisze:

    > Bez znaczemia byle była z głową zastosowana.

    Już nie pieprz kiki bo są na rynku wełny o naprawde kiepskich parametrach.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2011-07-12 18:55:57
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości

    > Już nie pieprz kiki bo są na rynku wełny o naprawde kiepskich parametrach.

    Kiki w ogole jest fanem welny. :-DD
    Niestety dla niego welna o przewodnosci 0,033 i 0,045 to to samo. A ze jedna
    wyglada jak welna a druga jak wata z wora to juz bez znaczenia. Szkoda
    tylko, ze ile by nie docial wiecej miedzy krokwiami to i tak przewiewa.

    Do pytacza - nie kupuj najtanszej welny bo ani nie bedzie sztywna, ani
    parametry nie beda dobre. Ja polecilbym Isover Supermata lub dla
    hardcorowcow Rockwool Toprock. Generalnie unikaj welen o wyzszym
    wspolczynniku przewodnosci cieplnej lambda jak 0,039W/mK.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2011-07-12 19:03:25
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

> [...]
    > hardcorowcow Rockwool Toprock. Generalnie unikaj welen o wyzszym
    > wspolczynniku przewodnosci cieplnej lambda jak 0,039W/mK.

    Przecież te kilka tysięcznych jest bez znaczenia. Wełna ma być sprężysta
    zaaplikowana w przemyślany sposób z dobrą membrabą. Stare szmaty /poza
    palnością/ dadzą taki sam skutek jak każda wełna, . Chodzi przecież o
    nieruchome powietrze.

  • 6. Data: 2011-07-12 19:17:02
    Od: "adi" <a...@g...com>

    myślałem o isoverze unimata lambda 0,039, grubość 20+5, oczywiście dla
    informacji kikiegoprawidłowo połozona:)

    Adi

  • 7. Data: 2011-07-12 19:22:33
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
    > myślałem o isoverze unimata lambda 0,039, grubość 20+5, oczywiście dla
    > informacji kikiegoprawidłowo połozona:)

    Daj 20 + 10 i to dziesięć lekko ściśnij do 7-8cm
    I trzecią warstwę też dać musisz między profile poziomo. Po 2 centymetry
    jako warstwę kontaktoą z płytą karton gipsową i paroizolacją żeby jednak
    uszczelniało przed podwiewaniem płyt.

  • 8. Data: 2011-07-12 19:26:08
    Od: "adi" <a...@g...com>

    Kiki widzę ze już cie zaczyna ponosić, oglądnij sobie jakiś film i wypij
    piwko

  • 9. Data: 2011-07-12 19:27:43
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "kiki" <k...@t...fel> wrote in message news:ivi6tk$oqf$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > I trzecią warstwę też dać musisz między profile poziomo. Po 2 centymetry
    > jako warstwę kontaktoą z płytą karton gipsową i paroizolacją żeby jednak

    Zebyś mnie zrozumiał.
    Jak już zatrzaśniesz poziome profile U na grzybkach to między samymi
    proflami i płytą będzie 2cm luzu.
    Musisz rozdzielić wełnę na cienkie pasy takie żeby weszły pomiędzy uba
    profile U ale żeby na nie nie zchodziły. Płyta dociśnie się do profili a
    miedzy profilami docisną się te dodatkowe pasy wełny.
    Nie zapomnij napchać wełny w profile.

  • 10. Data: 2011-07-12 19:29:51
    Od: "adi" <a...@g...com>

    jak mogę mieć 2 cm luzu między profilami i płytą skoro mam 5 cm wełny wzdłuż
    profili CD, pozatym skad ma podwiewać płyty skoro powyżej są 2 warstwy
    prawidlowo upakowanej wełny??