  • Data: 2012-06-14 17:54:08
    Temat: Odp: Równanie
    Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.e-ogrody.pl/Ogrody/10,113399,5481141,Walo
    wanie_trawnika.html

    Wałowanie ma sens na lżejszych glebach, trawnikach nie zupełnie starych. Na
    glebach gliniastych walec nawet 2 razy cięższy niż ten z filmu jeździ po
    trawniku jak po betonie i ni hu hu jak góry doliny były tak będą.
    Podsypywanie ziemią to może na malutkich kąskach, na paru, parenastu arach
    jakos sobie tego nie wyobrazam. Może podnieś noż w kosiarce o jedno oczko,
    aby sie maszynka nie wieszała? Tak sobie myślę, że jak już - chociaz zabrzmi
    to bardzo idiotycznie - ale bardziej skuteczny od walca byłby taki budowlany
    skoczek;-) Wypozyczyc na 1 dzien i wio....

    pozdrawiam Johnny