  • Data: 2011-01-27 17:42:21
    Temat: Odp: Zamokły Panele podłogowe
    Od: "boockoo" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam obecnie na wsi, ale w mieście zostawiłem sobie mieszkanko. Któregoś
    pieknego dnia dzwoni do mnie gość z administracji, że zalewam sąsiadkę z
    dołu. Okazało się, że w wyniku awarii kuchnia, w której leżą tanie panele,
    zalana jest po kostki wodą. Woda stała trzy dni, bo trzy dni sąsiadka
    kombinowała jak mnie znaleźć. Wiem, że to zabrzmi nieprawdopodobnie, ale po
    wysuszeniu panele wyglądają jak nowe.