  • 1. Data: 2009-02-12 17:51:40
    Temat: Odplyw liniowy brodzika.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Witam.

    Mam do zamontowania takie cos w kabinie. Zastanawiam sie, czy betoniaki
    posadzkowe, znaczy ekipa powinna zrobic spadek juz betonem w kierunku
    odplywu, czy dopiero kafelkarz??

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-02-12 18:37:39
    Temat: Re: Odplyw liniowy brodzika.
    Od: a...@g...com

    On 12 Lut, 18:51, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Mam do zamontowania takie cos w kabinie. Zastanawiam sie, czy betoniaki
    > posadzkowe, znaczy ekipa powinna zrobic spadek juz betonem w kierunku
    > odplywu, czy dopiero kafelkarz??

    IMHO wylewkarze. Kafelkarz? Szkoda kleju :) Wylewkarze jak nie
    paprochy to zrobia co do milimetra!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2009-02-12 21:47:06
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > posadzkowe, znaczy ekipa powinna zrobic spadek juz betonem w kierunku
    > odplywu, czy dopiero kafelkarz??

    Juz powinienes mieć ten spadek zrobiony styropianem jak go układałeś;)))
    A tak na poważnie- myslę że zostaw to kafelkarzowi. Posadzkarze niech leją
    równo wg poziomicy a kafelkarz sobie poradzi. A nóż widelec po posadzkach
    zdecydujesz się jednak na brodzik gotowy to na równej posadzce będzie
    łatwiej.

    Kris

  • 4. Data: 2009-02-12 21:49:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    > IMHO wylewkarze. Kafelkarz? Szkoda kleju :) Wylewkarze jak nie
    > paprochy to zrobia co do milimetra!

    A no wlasnie, tez mi sie tak wydaje. Robiac spadek na 1m^2 trzeba podniesc
    reszte. Spadek chyba nie musi byc jakis wielki, wlasciwie niezauwazalny, ale
    dobrze jak by odplyw licowal sie idealnie z plytkami, bo to przecia prysznic
    bedzie.
    Jak Twoja sprezynka?

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-02-12 21:57:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > równo wg poziomicy a kafelkarz sobie poradzi. A nóż widelec po posadzkach
    > zdecydujesz się jednak na brodzik gotowy to na równej posadzce będzie

    Dzieki, ale chyba nie. Sam odplyw kosztuje wiecej od brodzika, wiec pewnie
    przy tym pozostane. :-) Poza tym jednak bardziej mi sie tak podoba i
    wygodniej pewnie bedzie.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-02-12 22:04:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Dzieki, ale chyba nie. Sam odplyw kosztuje wiecej od brodzika, wiec pewnie
    > przy tym pozostane. :-) Poza tym jednak bardziej mi sie tak podoba i
    > wygodniej pewnie bedzie.

    Wygodniej jest bo tak mam tylko nie mam odpływu liniowego a mam kratkę.

    Kris

    Kris

  • 7. Data: 2009-02-12 22:14:11
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wygodniej jest bo tak mam tylko nie mam odpływu liniowego a mam kratkę.

    Tez myslalem o kratce, ale spadek przy liniowym mozna zrobic bardziej
    niezauwazalnie i chyba troche latwiej.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2009-02-13 08:43:11
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Maniek4 wrote:
    > Witam.
    > posadzkowe, znaczy ekipa powinna zrobic spadek juz betonem w kierunku
    > odplywu, czy dopiero kafelkarz??

    betonem.
    szczegolnie w takim miejscu kleju powinno byc na grzebien.

    --
    bartek

  • 9. Data: 2009-02-13 09:35:34
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Dzieki serdecznie wszystkim za sugestie.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-02-13 12:44:44
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    Może się mylę, ale moim zdaniem spadki powinien robic glazurnik - kafelkarz.
    Powód? W zależności od tego jakiej wielkości jest brodzik i jakiej wielkości
    i grubosci będą płytki tak się formuje spadki. Posadzkarz być może wykona
    spadki mające się nijak do płaszczyzny płytek i skończy sie to podkuwaniem
    wykonanych betonów, a biorąc pod uwagę konieczniość stosowania hydroizolacji,
    będzie to wszystko kłopotliwe. Spadki robi się teraz masami ekspresowymi. Po
    kilku godzinach można już kleić płytki, ale bez hydroizolacji. Ta wymaga
    prawie suchego podłoża.