  • 1. Data: 2009-02-12 19:23:44
    Temat: Gdzie tanie materiały bydowlane w małopolsce
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    Witam

    Mam zamiar kupić sobie 4 tony stali
    10 tys maxow drzewo na dom
    i dachówke

    Gdzie w małopolsce polecacie to kupić

  • 2. Data: 2009-02-12 20:54:46
    Temat: Re: Gdzie tanie materiały bydowlane w małopolsce
    Od: "Czacha " <p...@N...gazeta.pl>

    kolega <m...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Mam zamiar kupić sobie 4 tony stali
    > 10 tys maxow drzewo na dom
    > i dachówke
    >
    > Gdzie w małopolsce polecacie to kupić

    Stal najtaniej w Sambud
    Maxa w najbliższym składzie bud cena ok,2.8 za szt negocjuj.
    Drzewo w tartaku w myślenicach , transport w cenie 650 netto za m3 -może być
    bez faktury.
    Pozdr

  • 3. Data: 2009-02-13 21:17:58
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    jaki to tartak w myślenicach ?

  • 4. Data: 2009-02-13 21:54:57
    Od: "Czacha " <p...@N...gazeta.pl>

    kolega <m...@o...pl> napisał(a):

    > jaki to tartak w myślenicach ?

    nie pamiętam nazwy . Napiszę ci jak tam dojechać. Jak pojedziesz główną drogą
    od krakowa , to za PKS-em skręć w prawo, dojedziesz do rynku , skręcisz w lewo
    i od razu w prawo , cały czas za drogą i dojedziesz do tartaku. Ja dojechałem
    do rynku spytałem o tartak i od razu tam mnie pokierowali.
    Poszukam jeszcze wizytówki , jak znajdę to napiszę.
    pozdr

  • 5. Data: 2009-02-14 07:54:20
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    Dzieki jak byś znalażl to daj prosze znac

  • 6. Data: 2009-02-15 19:56:48
    Od: "Czacha " <p...@N...gazeta.pl>

    kolega <m...@o...pl> napisał(a):

    > Dzieki jak byś znalażl to daj prosze znac

    Dokładny adres to Bysina 18 32-400 Myślenice tel 012 272 19 38, 691-672-599
    pozdr