  • 61. Data: 2010-12-21 08:27:03
    Temat: Re: Odśnieżanie :-)
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-21 09:24, Panslavista pisze:

    > Nie masz na codzień 24& more?... :-)))))))))

    Nie, ja w nocy śpię :) Ostatnio nawet padam wcześniej od młodej.
    I koniec dygresji.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 62. Data: 2010-12-21 08:30:21
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

    > Nie, ja w nocy śpię :) Ostatnio nawet padam wcześniej od młodej.
    > I koniec dygresji.

    A młody? Został zniknięty?

  • 63. Data: 2010-12-21 19:39:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 09:15:40 +0100, Aicha napisał(a):

    > Spoko, Ikselka Ci pomoże. Poradzi założyć firmę w domu, zatrudnić zonę
    > do pomocy/gotowania i heja.

    Ja radzę zająć się wolnym zawodem... np. pornopisarstwem. Można sobie wtedy
    czas organizować znacznie lepiej, jak widzę.

  • 64. Data: 2010-12-23 14:25:20
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2010-12-21 20:39, Ikselka pisze:

    > Ja radzę zająć się wolnym zawodem... np. pornopisarstwem. Można sobie wtedy
    > czas organizować znacznie lepiej, jak widzę.

    Nie każdy może :P
    A za pseudorolników już się biorą.

    http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,8847911,Nie_s
    a_rolnikami__dostali_30_krotnie_wyzszy_podatek.html

    --
    Pozdrawiam - Aicha (bezmórgowo, bezproblemowo)

  • 65. Data: 2010-12-23 17:06:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 15:25:20 +0100, Aicha napisał(a):

    > Nie każdy może :P
    > A za pseudorolników już się biorą.
    >
    > http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,8847911,Nie_s
    a_rolnikami__dostali_30_krotnie_wyzszy_podatek.html

    Moje hektary nadal rolne. Nie oszukuję skarbu państwa.