  • Data: 2010-12-23 17:11:50
    Temat: Odśnieżanie mechaniczne
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,
    życzę miłych spokojnych i pogodnych Świąt i Do siego 2011 roku.

    Jednocześnie pytam, czy jest na grupie ktoś, kto używa spalinowej
    odśnieżarki i może podzielić się doświadczeniami jak takie urządzenie
    sprawuje się na posesji. Nie mam na myśli odśnieżania 200 m drogi lecz
    kawałek podwórka, podjazd do garażu, chodnik przed bramą, w sumie mniej
    więcej jakieś 250 m kwadratowych.
    Grupowiczów, którzy na wszystko mają gotową odpowiedź informuję:
    - wiem był przed chwilą wątek o odśnieżaniu, tylko zrobił się
    pornograficzno - towarzysko - męsko - kobieco - szowinistyczny.
    - wiem, odśnieżanie bardzo służy zdrowiu. Bardzo lubię odśnieżać i odśnieżam
    z dużym zapałem, ale przy moim wieku i stanie zdrowia nie wiem jak długo
    jeszcze dam radę, toteż na wszelki wypadek chciałbym się dowiedzieć jak
    sprawuje się spalinowa odśnieżarka.
    - wiem śmierdzi, ale ja bardzo lubię woń spalin.

    Antoni Broniak