  • 11. Data: 2012-11-20 12:25:55
    Temat: Re: Ogrzewanie gazowe - koszt
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Meryl" napisał w wiadomości grup
    > Ale w 1200 zl na 2 miesiace sie wymieszcze ?? tak mniejwiecej ?

    Ja od 10.10. do 10.11. br. za gaz zapłaciłem 260zł
    W tym: gotowanie, ciepła woda, ogrzewanie (cały dom) 22st.C dla 3 osób (2+1)
    Dom: 133m2 parterówka, tylko pdłogówka, kondansat z zasobnikiem 120L,
    ocieplenie podłoga 12cm, ściany BK +15cmstyro, 30cm ekofiber strop, okna 3
    szybowe, rekuperator.

    Napisz więcej o swoim domu to może będzie jakieś odniesienie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2012-11-20 13:17:08
    Od: "Meryl" <M...@w...pl>

    > Koszt klimy doliczyc?

    tzn??

    Myslicie ze za wszystko z ogrzwaniem na gaz, pradem, woda, nieczystosciami,
    podatkiem itp wymieszcze sie w granicy 10-12 tys na rok ??

  • 13. Data: 2012-11-20 14:06:20
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Meryl" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tzn??
    >
    > Myslicie ze za wszystko z ogrzwaniem na gaz, pradem, woda,
    > nieczystosciami, podatkiem itp wymieszcze sie w granicy 10-12 tys na rok
    > ??

    1tysPLN/miesiac.

    Da rade, lacznie z napelnianiem basenu latem.
    Tylko wez poprawke ze w jeden miesiac zaplacisz
    600 a potem dwa miesiace sie tak uloza ze zaplacisz
    po 1600/miesiac.

    220/prad
    120/woda
    100/podatek (jak ci policzą to placisz)
    150/wegiel (cwierc tony moze spale a moze nie)
    40/smieci (da sie taniej, albo w tej samej cenie wiekszy kosz, platne co
    kwartal czyli 120PLN)
    160/ubezpieczenie (platne jednorazowe ale akurat w tym miesiacu)

    Tak wyglada do tej pory moj miesiac, ale w zeszlym
    musialem oplacic kominiarza (240pln 8x30PLN) ale nie placilem ubezpieczenia
    i podatku
    per saldo wychodzi tak samo ;-)
    Sa tacy co za prad placa o polowe mniej, a za wode to wrecz symbolicznie,
    czyli jest mozliwe
    ze jakims cudem w miesiacu letnim oplat moze sie uzbierac na niecale 400pln.

    pozdrawiam
    Adams

  • 14. Data: 2012-11-20 14:33:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Meryl" napisał w wiadomości grup

    > tzn??

    To był dowcip, którego nie załapałeś. Pisałeś o 24 stopniach, dla większości
    ludzi to zdecydowanie za ciepło.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2012-11-20 16:00:42
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-19 12:58, Meryl pisze:
    > Ile wychodzi wam pieniedzy za ogrzewanie gazowe na 2 miesiace? temperatura w
    > granicy 24 stopni. Dom 230 metrów

    Ja 180m2 BK + 10cm styro (garaż w domu) 2 dwie osoby i dziecko, temp. 21
    w dzień 20 w nocy (małe dziecko), woda ogrzewana gazem od 10
    października do 10 lipca spaliłem 160m3 gazu. Piec zwykły z komorą.

  • 16. Data: 2012-11-20 16:32:28
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    ZS wrote:

    > Ja 180m2 BK + 10cm styro (garaż w domu) 2 dwie osoby i dziecko, temp. 21
    > w dzień 20 w nocy (małe dziecko), woda ogrzewana gazem od 10
    > października do 10 lipca spaliłem 160m3 gazu. Piec zwykły z komorą.

    Dom z lat 70 ubiegłego stulecia, nieocieplony, dwa piętra ( w sumie okoo 160
    m2),w całosci podpiwniczony, dwa gospodarstwa, 5 osób, woda grzana gazem,
    pranie częściowo też (pralka pobiera ciepłą wodę), temperatura w okolicach
    20 stopni. Okrągły rok zużycie gazu - 3143 m3. Ale wiosną/jesienią
    ogrzewanie częściowo drewnem.
    J.

    www.kontestacja.com

  • 17. Data: 2012-11-20 21:58:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Myslicie ze za wszystko z ogrzwaniem na gaz, pradem, woda,
    > nieczystosciami, podatkiem itp wymieszcze sie w granicy 10-12 tys na rok

    Raczej tak, ja sie mieszcze, a mieszkamn w akwarium (duze straty na oknach w
    zimie i w lato), tylko nie grzeje do 24 :-)

  • 18. Data: 2012-11-20 21:59:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Meryl" napisał w wiadomości grup

    > To był dowcip, którego nie załapałeś. Pisałeś o 24 stopniach, dla
    > większości ludzi to zdecydowanie za ciepło.

    To prawda, ale jak sie okazuje chce liczyc na caly rok nieczystosci, prad
    itd. to faktycznie moglby klime tez uwzglednic :-)

  • 19. Data: 2012-11-21 17:19:20
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2012-11-20 21:58, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Meryl" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej tak, ja sie mieszcze, a mieszkamn w akwarium (duze straty na
    > oknach w zimie i w lato), tylko nie grzeje do 24 :-)

    Ja bym nie był taki pewien. Znajomy płaci 6000zł rocznie za samo
    użytkowanie wieczyste....

    M.

  • 20. Data: 2012-11-22 08:18:14
    Od: "Meryl" <M...@w...pl>

    > Ja bym nie był taki pewien. Znajomy płaci 6000zł rocznie za samo
    > użytkowanie wieczyste....

    To czemu az tak duzo ???