  • 11. Data: 2010-02-22 20:21:02
    Temat: Re: Okna zewnetrzne z luksferow
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Wątpię, żeby to były luksfery. Raczej chodzi o pustaki szklane. Lusfery są
    tragicznie pod względm izolacji - mniej więcej to samo co pojedyncza szyba.
    Pustaki juz lepiej, ale też cudów nie ma. Jeżeli musi być już tego typu
    rozwiązanie (żeby nie nazywało się okno) to dołóż dodatkowo chośby
    pojedynczą szybę w ramie od środka, co znacznie poprawi izolację.
    Jacek

  • 12. Data: 2010-02-23 11:01:50
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    Mam w łazience duże okno z luksferów, a właściwie "pustaków szklanych"
    (płaskich) na całą szerokość łaz. 2,3m i 0,8m wys. Jest bardzo jasno i
    ciepło. Łazienka jest (zaraz za kotłownią) najcieplejszym pomieszczeniem w
    domu.

    Mycha

  • 13. Data: 2010-02-23 11:59:50
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mycha" <m...@m...demo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (płaskich) na całą szerokość łaz. 2,3m i 0,8m wys. Jest bardzo jasno i
    > ciepło. Łazienka jest (zaraz za kotłownią) najcieplejszym pomieszczeniem w

    to ja sie dołacze do pytania, w planie mam tez zamonotowanie "okna" z
    pustaków szklanych (małe, 4x4 pustaki) w łazience, jednoczesnie ma byc
    fragmentem scianki prysznica i bedzie po tym duzo chlapane wodą (stad
    decyzja o takim rozwiazaniu) okno do południa, na dodatek w górach (podhale)
    wiec warunki raczej mało łagodne. jak to zrobic zeby było dobrze? tzn jak
    taka scianke połaczyc najlepiej z murami zeby było szczelnie i przetrwało
    warunki pogodowe?

  • 14. Data: 2010-02-24 09:06:51
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    Użytkownik "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dobrze? tzn jak taka scianke połaczyc najlepiej z murami zeby było
    > szczelnie i przetrwało warunki pogodowe?
    A o to musiałbyś zapytać mojej ekipy, ale skończyli budować i sobie poszli.
    Ja się zupełnie na tym nie znam, ważne że zrobili dobrze, jest jasno i
    ciepło, jest szczelnie.

    Mycha