  • 1. Data: 2012-01-03 14:59:11
    Temat: Otulina wymiennika płytowego
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    Chcę wreszcie ocieplić m.in. wymiennik płytowy w kotłowni. Posiadam
    wymiennik Secespolu (30płyt).
    Na allegro oryginalna otulina kosztuje 330zł. Planowałem na to wydać max
    100zł i stąd moje pytanie.
    Czy ktoś próbował zrobić obudowę samodzielnie? Nie chciałbym do tego celu
    używać styropianu, bo to jednak kotłownia (kocioł węglowy).
    Będę wdzięczny za sugestie, a najchętniej zdjęcia.
    W ostateczności zabezpieczę wełną minelralną o grubości 5cm i owinę drutem,
    ale odstrasza mnie strona estetyczna takiego patentu.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6764
    (20120103) __________

  • 2. Data: 2012-01-04 06:02:09
    Temat: Re: Otulina wymiennika płytowego
    Od: robertr <e...@o...pl>

    Są takie płyty samoprzylepne czarne. Ja takich używałem do tego.
    Kroisz to na plastry i kleisz. Są elastyczne dobrze się dopasowują.
    Zdaje się że jest to ten sam materiał z którego robione są ocieplenia
    zewnętrzne do rur w kolektorach słonecznych. Wytrzymałość ok 150 C.

  • 3. Data: 2012-01-04 07:23:17
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Zdaje się że jest to ten sam materiał z którego robione są ocieplenia
    >zewnętrzne do rur w kolektorach słonecznych. Wytrzymałość ok 150 C.

    Pamiętasz może nazwę handlową, albo gdzie można to kupić?
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6765
    (20120103) __________

  • 4. Data: 2012-01-04 08:30:20
    Od: robertr <e...@o...pl>

    > Pamiętasz może nazwę handlową, albo gdzie można to kupić?
    > Pozdr.
    > Krzysiek

    Kupiłem w sklepie hydraulicznym na metry kwadratowe - usiłowałem
    znaleźć jakieś informacje - bez rezultatu.

  • 5. Data: 2012-01-04 11:19:02
    Od: "Tomasz" <t...@g...pl>

    > Pamiętasz może nazwę handlową, albo gdzie można to kupić?
    > Pozdr.
    > Krzysiek

    armaflex

  • 6. Data: 2012-01-04 11:49:51