  • 1. Data: 2009-03-18 17:01:32
    Temat: P+W i te sprawy
    Od: "Mariusz" <m...@b...net>

    Tak się patrzę na te wszystkie porothermy z piórem i wpustem i tak sobie
    myślę, że jakby tam była zaprawa to by jednak mniej ciepła uciekało do
    warstwy docieplenia, zwłaszcza jak ktoś decyduje się na ścianę 1W...(w
    której warstwy docieplenia nie ma). Biorąc pod uwagę jeszcze słabą jakość
    wykonania ceramiki to już w ogóle hula tam wiatr chyba....

    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-03-18 17:05:43
    Temat: Re: P+W i te sprawy
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Mariusz" <m...@b...net> wrote in message
> [...]
    > której warstwy docieplenia nie ma). Biorąc pod uwagę jeszcze słabą jakość
    > wykonania ceramiki to już w ogóle hula tam wiatr chyba....

    Otynować powinieneś dom przed ociepleniem żeby pozamykac te niedokładnie
    zrobione i postawione zamki. Ale nikt tego nie robi i im później wieje z
    gniazdek, z kołków rozporowych i ściany są jakieś takie zimne.

  • 3. Data: 2009-03-18 22:22:27
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Otynować powinieneś dom przed ociepleniem żeby pozamykac te niedokładnie
    > zrobione i postawione zamki. Ale nikt tego nie robi i im później wieje z
    > gniazdek, z kołków rozporowych i ściany są jakieś takie zimne.

    Sciane 1W trzeba otynkowac, wowczas te pozostawione puste miejsca sa
    izolatorem. Zamkniete obustronnie tynkiem nie sa dziurami. Sciane 2W pewnie
    trzeba kleic nie plackami i tez powinno byc dobrze.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-03-18 22:35:03
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Mariusz pisze:
> [...]
    > której warstwy docieplenia nie ma). Biorąc pod uwagę jeszcze słabą
    > jakość wykonania ceramiki to już w ogóle hula tam wiatr chyba....

    Mam scianę 1W, otynkowaną. Nic nie hula. Jak nie było tynkow
    zewnętrznych to hulało.
    Rachunek za gaz (12.12 - 19.02) 890zł, dom ok 180m2

    Pozdrawiam
    Igus'

  • 5. Data: 2009-03-18 22:36:55
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Igus'" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mam scianę 1W, otynkowaną. Nic nie hula. Jak nie było tynkow zewnętrznych
    > to hulało.
    > Rachunek za gaz (12.12 - 19.02) 890zł, dom ok 180m2

    No zgadza się. Trzeba otynkować nawet cieńszą ścianę przed styropianem, bo
    będzie wiało i na nic to całe ocieplenie.

  • 6. Data: 2009-03-18 22:41:59
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Igus'" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rachunek za gaz (12.12 - 19.02) 890zł, dom ok 180m2

    Wow, niezle, niezle.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-03-19 10:10:07
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Igus'" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wow, niezle, niezle.
    >
    > Pozdro.. TK

    To zależy przy jakiej temp. wewnątrz :-)

    J23

  • 8. Data: 2009-03-19 11:14:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz wrote:
> [...]
    > ścianę 1W...(w której warstwy docieplenia nie ma). Biorąc pod uwagę
    > jeszcze słabą jakość wykonania ceramiki to już w ogóle hula tam wiatr

    nie będziesz tynkował domu tak?

    pytanie co ma lepszą izolacyjność 30cm zaprawy czy 30 cm dziury powietrznej?

  • 9. Data: 2009-03-19 11:15:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > niedokładnie zrobione i postawione zamki. Ale nikt tego nie robi i im
    > później wieje z gniazdek, z kołków rozporowych i ściany są jakieś

    bzdury piszesz kosmiczne kiki

    i co jeszcze proponujesz?

    trzeba prawidłowo wykonać ocieplenie.

  • 10. Data: 2009-03-19 11:16:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Igus'" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > No zgadza się. Trzeba otynkować nawet cieńszą ścianę przed
    > styropianem, bo będzie wiało i na nic to całe ocieplenie.

    BEZEDURY