    From: Longus <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: PILNE - prawo budowlane porada
    Date: Thu, 29 Jan 2009 17:47:38 +0100

    Witam,

    Wlasnie dzisiaj trafilo do mojej babci pismo w ktorym gmina straszy ja
    sadem za nie zaplacenie kosztow partycypacji w budowie kanalizacji.
    Moim zdaniem wybudowana kanalizacja nie spelnia wymogow prawa
    budowlanego i nie ma mozliwosci podlaczenia sie, jednak potrzebuje w tej
    sprawie fachowej porady i tutaj moje pytania:
    - jak znalezc odpowiedniego prawnika ktory by cos doradzil w sprawie
    prawa budowlanego to sa radcy prawni, adwokaci, sa jakies specjalizacje
    z prawa budowlanego?
    - mozecie polecic jakiegos prawnika dobrego w prawie budowlanym (chodzi
    o porade) z Gdyni lub okolic (prosilbym o info na priv), jaki jest
    orientacyjny koszt takiej porady?
    - czy w Gdyni lub okolicach sa jakies instytucje udzielajace darmowych
    porad w tym zakresie?

    Sprawa BARDZO PILNA, musze odpowiednie informacje zdobyc najpozniej
    jutro ze wzgledu na krotki okres czasu jaki pozostal oraz szczegolnie ze
    wzgledu na zdrowie mojej babci, juz dosyc sie nalykala kropli
    nasercowych po otrzymaniu tego pisma :-(

    Pozdrawiam,
    Greg