  • Data: 2011-10-06 17:23:50
    Temat: Palenie gałęzi w ogrodzie
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przychodzi czas przycinania gałęzi i mam w związku z tym pytanie:
    czy są jakieś przepisy zabraniające palenia tych gałęzi we własnym ogrodzie?
    Pytałem w straży pożarnej i oni nie widzą przeszkód, o ile nie będzie to
    bliżej, niż -nie pamiętam ile- metrów od domów.
    Nasza dzielna straż miejska, jak już nie ma kogo łapać za parkowanie bez
    opłaty, to wypatruje dymów z ogniska i straszy mandatami.
    Rok temu skończyło się na tym, że musiałem przy nich zalać ognisko i
    sobie pojechali. Nie umieli podać podstawy prawnej, ale bredzili coś o
    zadymianiu okolicy.
    W tym roku zamierzam trochę gałęzi pościnać i już się wkurzam na myśl o
    ich paleniu. Nie mam pieca, gdzie bym mógł wykorzystać gałęzie, jako opał.
    Jacek