  • 1. Data: 2016-03-26 18:59:14
    Temat: Palnik do pelletu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pelno ich ale takiego jak bym potrzebowal brak. Mam pomysla i potrzebuje palnik o
    mocy 1-5kW. Najmniejsze jakie sa maja 5-15kW. Palniki z piecykow na pellet z pewnych
    wzgledow sa dla mnie malo przydatne. Jak by mi sie tak chcialo jak mi sie nie chce to
    bym taki palnik zrobil. Dlatego wolalbym kupic.

  • 2. Data: 2016-04-02 22:16:16
    Temat: Re: Palnik do pelletu
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 18:59:15 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    wzgledow sa dla mnie malo przydatne. Jak by mi sie tak chcialo jak mi sie nie chce to
    bym taki palnik zrobil. Dlatego wolalbym kupic.

    To znajdz jeszcze pomysł na odszukanie producenta takich palnikow i nie zawracaj
    dupy.

  • 3. Data: 2016-04-02 22:36:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co ty tak analnie odpisujesz?

  • 4. Data: 2016-04-03 10:16:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 kwietnia 2016 22:16:17 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > To znajdz jeszcze pomysł na odszukanie producenta takich palnikow i nie zawracaj
    dupy.
    Aleś Ty mądry
    Człowiek zadaje konkretne pytanie a Ty o zawracaniu dupy. Zaszkodziło cos Tobie
    ostatnio chyba.

  • 5. Data: 2016-04-03 13:31:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    wzgledow sa dla mnie malo przydatne. Jak by mi sie tak chcialo jak mi sie nie chce to
    bym taki palnik zrobil. Dlatego wolalbym kupic.

    A widziałeś takie cudo sprzed lat?
    https://www.youtube.com/watch?v=An4Z8hldwKI
    Wystarczy tylko, żeby się chciało jak się nie chce :)

  • 6. Data: 2016-04-03 13:51:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-04-03 o 13:31, Uzytkownik pisze:

    > A widziałeś takie cudo sprzed lat?
    > https://www.youtube.com/watch?v=An4Z8hldwKI
    > Wystarczy tylko, żeby się chciało jak się nie chce :)

    A zobacz jeszcze takie:
    https://www.youtube.com/watch?v=8Kbn9oKQo9Q&ebc=ANyP
    xKofEhxd32WmJDKTf2SkChiAu3L4UDuHactj6FdyreRE_73mITp_
    kkfVE4-cnCQwe1GytF9zwgtxdrRvKg6roo52FGUu8w

    Wystarczy tylko dołożyć do tego zbiornik z pelletem oraz starowanie
    klapką powietrza.

  • 7. Data: 2016-04-03 14:51:56
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 2 kwietnia 2016 22:36:04 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > A co ty tak analnie odpisujesz?

    Bo, jak sie ma jakis pomysł i chce sie zaistniec na grupie, to sie ten pomysl
    PREZENTUJE.
    A nie uzywa grupy do podcierania dupy.

  • 8. Data: 2016-04-03 17:19:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam pomysl zeby do pieca typu koza zalozyc palnik na pelety. Koza ma moc maksymalna
    7kw. Najmniejszy palnik mozliwy do kupienia ma 5kW. Przy 5kW oczy beda wysychaly
    jesli bedzie na zewnatrz do -5. Tyle potrzebuje przy -15.