  • 1. Data: 2010-07-09 11:27:28
    Temat: wentylacja - wentylator
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,
    moglibyście wskazać lub podać jakieś linki do stron gdzie posiadają
    wentylatory do kanałów wentylacyjnych (100, 125mm), które możnaby było
    zamontować na ścianie na zewnątrz budynku? Znalazłem np. taki:
    http://www.wentylatorylazienkowe.pl/silenttub-100.ht
    m ale jeszcze nie
    wiem, czy może on byc montowany po zewnętrznej stronie ściany na końcówce.

    Może drugi pytanie przy okazji, czy wentylatory osiowe bywają cichsze od
    takich klasycznych kratkowych?

    i trzecie - czy dużo ciszy zyskam kiedy wentylator znajdzie się na
    zewnątrz budynku (po drugiej stronie 60cm ściany)?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas