  • 11. Data: 2010-07-15 10:38:22
    Temat: Re: Panele solarne okolice Będzina / Śląskie
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Do dotacji potrzeba projekt budowlany podpisany i firma posiadająca
    certyfikat do montażu więc pan Mietek raczej odpada.

  • 12. Data: 2010-07-15 10:38:51
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Nie mogę znaleźć.

  • 13. Data: 2010-07-15 10:42:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Do dotacji potrzeba projekt budowlany podpisany i firma posiadająca
    > certyfikat do montażu więc pan Mietek raczej odpada.
    A są jakies certyfikaty dla montażystow solarów?

  • 14. Data: 2010-07-15 10:44:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Nie mogę znaleźć.

    http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&&sa=X&ei=VuY-T
    PXtEIv_OcOZkIsH&ved=0CCcQBSgA&q=solary+i+op%C5%82aca
    lno%C5%9B%C4%87+obliczenia&spell=1

  • 15. Data: 2010-07-15 10:48:22
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Do dotacji potrzeba projekt budowlany podpisany i firma posiadająca
    > certyfikat do montażu więc pan Mietek raczej odpada.

    a u nas we wsi to do sołtysa przyszła firma, dała ulotki, papiery, umowy,
    sołtys poroznosił ludziom, było zebranie w związku z solarami (nie byłem, bo
    mnie nie dotyczy), ale z tego co wiem to trzeba było wpłacić 30% wartości,
    resztę unia dawała, całkowity koszt instalacji wyliczyli sobie na 12-14
    tys./gospodarstwo w zależności od osób w domu, wiem, że robią akcje w całym
    woj. lubelskim, takie sygnały miałem z drugiego końca województwa, to może i
    w Polskę ruszyli

    --=olo=--

  • 16. Data: 2010-07-15 11:01:02
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Do dotacji potrzeba projekt budowlany podpisany i firma posiadająca
    > certyfikat do montażu więc pan Mietek raczej odpada.

    sadze ze troche Ci sie cos pomieszalo- na solary nie jest wymagany projekt
    budowlany- moze potrzebujesz jakies wyliczenia zuzycia,oszczednosci ciepla
    itp
    Generalnie wydaje mi sie ze chyba jak juz to potrzebujesz tylko faktury na
    solary i montaz.
    Przemek

  • 17. Data: 2010-07-15 12:26:45
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    > Generalnie wydaje mi sie ze chyba jak juz to potrzebujesz tylko faktury na
    > solary i montaz.
    > Przemek

    http://www.nfosigw.gov.pl/o-nfosigw/aktualnosci/art,
    186,kup-kolektor-z-45-doplata.html

    wymagania są podane

  • 18. Data: 2010-07-15 14:11:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:4c3ee775$0$17089> a u nas we wsi to do sołtysa przyszła firma, dała
> [...]
    > wartości, resztę unia dawała, całkowity koszt instalacji wyliczyli sobie
    > na 12-14 tys./gospodarstwo w zależności od osób w domu, wiem, że robią

    Czyli ludziska zaplacili jakby tej dotacji nie było. Bo 30% z 14tys to jest
    4200zł a za 5000zl można bez łaski zestaw sobie kupić samemu.

  • 19. Data: 2010-07-15 14:36:14
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >
    > Czyli ludziska zaplacili jakby tej dotacji nie było. Bo 30% z 14tys to
    > jest 4200zł a za 5000zl można bez łaski zestaw sobie kupić samemu.

    Co potwierdza moją tezę, że pomijając dużych odbiorców CW (jak instytucje
    czy osiedla) solary są dla frajerów nie umiejących liczyć pieniędzy.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 20. Data: 2010-07-15 17:53:20
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > http://www.nfosigw.gov.pl/o-nfosigw/aktualnosci/art,
    186,kup-kolektor-z-45-doplata.html

    > wymagania są podane

    No dokladnie znowu polski urzedniczy burdel !!
    Sporzadzenie projektu budowlano-wykonawczego ale czego?? Solara? budynku?
    Przebudowy, remontu budynku?
    A co jak ktos dom ma i chce tylko solar zamontowac to co?Przeciez wtedy nie
    trzeba zadnego projektu budowlanego....
    Pozostale wymagania dotycza faktury zakupu solara z oprzyrzadowaniem czyli
    tak jak pisalem.
    Przemek