  • Data: 2011-06-19 06:30:32
    Temat: Panele w salonie nad piwnicą i co pod panele?
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie, będę kładł panele podłogowe w ok. 30m salonie w domu (szeregowiec)
    z lat 80-tych. Salon znajduje się nad piwnicą (w piwnicy sucho, niemniej w
    zimę jak to w zimę - zimno).
    Co do paneli - w Castoramie upatrzyłem jakieś Krono 8mm, AC4 w cenach ok.
    25-35zł/m2.
    Zastanawiam się tylko co pod nie dać. Czy samą piankę? czy jeszcze jakąś
    folię? Co do pianki - zastanawiam się nad Izo Floor Plus 6mm (ok. 6zł/m2) -
    mam nadzieję, że będzie cieplej niż przy zwykłej 2-3mm.
    Z góry dzięki za wszelkie porady!

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"