  • 51. Data: 2013-05-27 20:22:35
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 09:42:13 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Jeśli milionom by było wygodniej jeździć lewą strona to trzeba by było
    > pomysleć o wprowadzeniu ruchu lewostronnego.

    jedzcie gówno! Miliardy much nie mogą się mylić

    Sorry ale dla mnie EOT bo piszesz tylko żeby pisać. Wartości z tego nie
    ma żadnej

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2013-05-27 20:23:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 10:30:56 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Wedle życzenia:
    > "Do netykiety dodaje się punkty:
    > -Dozwolone jest korzystanie z googlegroups. -jeśli twój czytnik nie
    > obsłyguje prawidłowo postów userów korzystających z googlegroups to go
    > zmień lub skonfiguruj tak aby współpracował prawidłowo. -Użytkownikowi o
    > nicku "Andrzej Lawa" zaleca się aby przestał zaśmiecać grupy Swoimi
    > bezsensownymi postami;) Zmiany wchodza w życie w dniu opublikowania"
    >

    > Może być?
    > Wg końcu to userzy tworzą regulaminy więc i ja mogę chyba;))

    doucz się trochę

  • 53. Data: 2013-05-27 20:59:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.05.2013 18:47, Kris pisze:

    > A tak na marginesie to grupa o budowaniu a nie pamiętam
    > żadnego Twojego postu w temacie grupy.

    No i co z tego? O lurkerach, noobie, nie słyszałeś?

    PS: zawijaj wiersze!

  • 54. Data: 2013-05-27 21:00:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.05.2013 18:42, Kris pisze:

    > Jeśli milionom by było wygodniej jeździć lewą strona to trzeba
    > by było pomysleć o wprowadzeniu ruchu lewostronnego.

    Miliony urojonych głosów w twojej głowie się nie liczy.

    Dodatkowo: jedz gówno! Miliony much nie może się mylić...

  • 55. Data: 2013-05-27 21:02:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.05.2013 17:22, Kris pisze:

    > Zresztą Ty słyniesz z tego że łamiesz tzw. netykiete więc
    > jeśli już to pierwszy powinieneś zrobić "wypad"

    A ty słyniesz z tego, że bijesz Murzynów.

  • 56. Data: 2013-05-27 21:06:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.05.2013 17:17, Kris pisze:

    > A skoro Ty i Lawa macie problem z czytaniem postów
    > napisanych przez google to macie dwie możliwości:
    > -dostosować/zmienić Wasze czytniki
    > -wrzucać użytkowników którzy wg Waszego pojmowania
    > "śmiecą" do tzw KF-a. Nie wiem czy RFC normuje coś

    Och, jest więcej możliwości.

    Możemy np. uparcie upominać tępych osłów (nie wskazuję ich teraz palcem)
    w nadziei, że może nabędą odrobinę rozumu.

    Można też przekształcić grupę na moderowaną (opcja: automoderacja
    techniczna), przez co wszelkie teksty niespełniające technicznych
    wymagań będą trafiać do kosza.

  • 57. Data: 2013-05-27 21:10:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.05.2013 18:41, Kris pisze:

    > Tylko prosze nie decyduj kto z jakiego czytnika ma korzystać, jak
    > cytowac i wiersze zawijać. Powstrzymaj się generalnie od głupich
    > uwag. Dla wspólnego dobra.

    <parafraza>
    To ty mi, kurwa matole, w takim razie nie dyktuj jakim, kurwa, językiem,
    popierdoleńcu, mam pisać.
    </parafraza>

    Przytyk dotarł? ;->

    (jeśli nie zrozumiałeś, co w sumie możliwe: napisałem dokładnie to samo
    co ty, podmieniając tylko jeden sposób niewłaściwego pisania na inny)

  • 58. Data: 2013-05-27 21:41:59
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-27 17:17, Kris pisze:
> [...]
    > -dostosować/zmienić Wasze czytniki
    > -wrzucać użytkowników którzy wg Waszego pojmowania "śmiecą" do tzw KF-a. Nie wiem
    czy RFC normuje coś takiego ale Wasze wypasione czytniki zgodne zapewne z RFC pewnie
    taką możliwość zapewniają.
    > Istnieje jednak ryzyko ze jak wrzucicie osoby korzystające z goooglegroups do KF-u
    to jakoś pusto się w Waszych czytnikach zrobi i liczba postów drastycznie zmaleje;)
    Chcesz powiedzieć, że wszyscy powinni zmienić czytniki które działają
    zgodnie z dokumentacja RFC bo ktoś zaczął używać jakiegoś googla? :)
    Czy ty rozumiesz sam siebie?

  • 59. Data: 2013-05-27 21:42:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 21:10:14 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa >napisał:

    > (je�li nie zrozumia�e�, co w sumie mo�liwe: napisa�em dok�adnie to samo

    > co ty, podmieniaj�c tylko jeden spos�b niew�a�ciwego pisania na inny)

    Po co te wulgaryzmy?
    Idioci w sumie nie powinni się rozmnażać ale istnieje jakieś tam prawdopodobieństwo
    że ten tekst przeczytają Twoje dzieci.

    Jak zwykle porównanie z d..y wzięte ale w Twoim przypadku to już chyba nieuleczalne.

    Różnimy się tym że ja uważam że niektóre punkty netykiety w formule której bronisz
    nijak maja się do teraźniejszości.
    Ty zaś kreujesz się na obrońce netykiety jednocześnie regularnie ją łamiąc.
    No i ujawniasz Swój delikatnie pisząc niski poziom kultury osobistej ale w sumie nic
    mi do tego a netykieta chyba też tego nie reguluje;))

  • 60. Data: 2013-05-27 21:42:39
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-27 17:24, Kris pisze:
    > Dlaczego ja i tysiące innych użytkowników mamy przestać korzystać z googlegroups bo
    komuś się nie chce odpowiedniego czytnika zastosować?
    A jakiego?