    From: Piotr M <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Piec kaflowy przerobiony na elektryczny
    Date: Sat, 31 Oct 2009 00:27:01 +0100

    Witam.

    W mieszkaniu w kamiennicy jest piec kaflowy przerobiony na elektryczny. Mam
    pytanie do praktyków, jak go obsługiwać aby w domu było ciepło a żeby nie
    zrujnował finansowo? Moc reguluje się takimi 3 włącznikami. Co drugi dzień
    nie ma nikogo w domu. Wyłączać go całkowicie czy zostawiać na jedynce? A
    gdy będzie wyłączany to włączać "biegi" stopniowo z odstępem czasu (jakim?)
    czy można od razu wszystkie 3 na raz. Mam takie wyobrażenie że jak 3 na raz
    to dużo "ciągnie" prądu a pożytku z tego niewiele bo tak samo się szybko
    nagrzeje jak stopniowo np co 30 min.
    Z góry dziękuję za jakieś rady.

    --
    pzdr, Piotr M