  • 11. Data: 2009-10-18 19:05:46
    Temat: Re: Piekarnik - pytanie do osób co mało gotuje.
    Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Naucz się samemu piec ;)

    Tutaj to zgoda ;) Jednak nie w tym momencie, trochę chcę z tym zaczekać
    do momentu jak wykończe mieszkanie i uporządkuje wszystkie sprawy.

    > Bo ja wiem? Pieczony kurczak mniam. Parę innych zapiekanych rzeczy też może
    > być niezłe...

    Wiem doskonale jak smakują zapiekane rzeczy, kurczak itd.. pychota...

    Pozdrawiam Paweł

  • 12. Data: 2009-10-18 23:20:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 21:05:46 +0200, DFpawel napisał(a):

    > Wiem doskonale jak smakują zapiekane rzeczy, kurczak itd.. pychota...

    Inna sprawa, że można spróbować zaopatrzyć się za smieszne pieniądze w
    rzemieślniczo wykonany piekarnik wolnostojący, taki malutki. Też fajnie
    działa.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 13. Data: 2009-10-20 20:00:27
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    ,> Jeżeli jest to normalna rodzina i w domu (mieszkaniu) są dostępne oba
> [...]
    > elektryczną, drugą gazową, tzw. reszo (w wypadku posiadania głównej
    > elektrycznej, zasilaną z butli, jako rezerwę, gdy coś nawali, lub okresowo
    > trzeba więcej miejsca do gotowania (imprezki domowe, np. święta).Warto
    > mieć
    > jeszcze taboret gazowy (na dowolny gaz, aby można było zasilać go z butli)
    > wolnostojący na większe gary, na okres robienia przetworów, biwaków czy
    > grillowania. Takie kombinacje zestawów zabezpieczają potrzeby rodziny w
    > pełnym zakresie, jeżeli posiada się zasoby gazu w butlach lub na wsiach w

    Panslawista, Twoje rady jak zwykle nie z tej ziemi. Przecież zakup nawet
    połowy z tego co wymieniłes jest ekonomicznie bez sensu. gośc pisze że nie
    ma kasy na piekarni a Ty mu z listą zakupów wyjezdżasz.
    To juz kolejny tego typu wystep w Twoim wykonaniu(markowa kosa spalinowa za
    kilka tys do wykoszenia kilkudziesieciu metrów chwastów czy odkurzacz za
    ladna kase do odkurzania samochodu)
    Ty nie masz szacunku do pieniedzy jak widzę..

    Kris