  • 11. Data: 2009-11-08 11:43:26
    Temat: Re: Piekarnik z mikrofalą vs mikrofala
    Od: Arte <k...@o...eu>

    Adramelech pisze:

    > Dziekuje za informacje!

    Cieszę się, że pomogłem. :)
    Jakbyś miał jeszcze jakieś pytania, to śmiało się pytaj. :)

    Krzysiek W.
    Arte

  • 12. Data: 2009-11-09 10:35:28
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

    On 6 Lis, 22:51, Arte <k...@o...eu> wrote:
> [...]

    Bomba, :-) dzięki za zdjęcia.
    Jestem pod wrażeniem , wszystko można myć jeżeli się chce - nie ma
    plastików ani płytek od promiennika mikrofal które często się
    przypalają.
    Wygląda jak porządny i solidny piekarnik a nie przerośnięta mikrofala
    powyginana z nierdzewki (której nie da się umyć z powodu wielu
    dziur). :-))
    No tak jest czyszczenie pyrolityczne - nie jestem do tego przekonany -
    ale trzeba to mieć żeby się przekonać.

    Mam jeszcze pytanie - odnośnie tego gotowania na parze - robisz to tak
    że wlewasz pod spód wodę do szklanej brytfanki - czy jest jakaś
    automatyka z tym związana???

    I czy warto dołożyć jeszcze jeden tysiąc żeby mieć nie 30 a 70
    programów???

    moorek

  • 13. Data: 2009-11-24 17:58:10
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > I czy warto dołożyć jeszcze jeden tysiąc żeby mieć nie 30 a 70
    > programów???

    moje zdanei jest takie ze informatycy ktorzy te programy sobie ustawiali to
    niech sobie je sami testuja. Mowie na przykladzie pralki, pipa nie pozwoli Ci
    skrocic prania bo tak ma zakodowane, a doskonale efekty daje pranie krotsze.

    Wszystkie bajery ala gotowanie na parze to tez pic, wage prosi bo ustala czas
    pracy mikrofal po prostu. Sam mozesz w dowolnej kuchence mikrofalowej gotowac
    na parze, wystarczy odpowiednie naczynie. 1000zl za kilka lini kodu zaszytych w
    pamieci urzadzenia to lekka przesada.

    Brak teleskopow to porazka - nie kupilbym takiego modelu bez teleskopow (byc
    moze beda sie klocic z mikrofalami dlatego nie ma u niego tego wyposazenia).
    Czasami trzeba wysunac na maksa i obrocic kurczaka czy cos przy nim zrobic. Bez
    teleskopow ryzykujesz bardzo przykra sprawa jak wywalenie goracego kurczaka na
    dol. To samo z ciastami. Wszystkie pogramy i bajery zastapisz sam odpowiednia
    wiedza :-)