  • 1. Data: 2009-11-05 16:36:10
    Temat: farba jakiej marki?
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    witam

    szukam dobrej farby do maźniecia swojego mieszkanka

    wiem, ze bylo niedawno, ale moze jakies nowe spostrzezenia?

    zalezy mi na jakosci, fajnie jak bedzie zmywalna

    --

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-11-05 17:17:08
    Temat: Re: farba jakiej marki?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > szukam dobrej farby do maźniecia swojego mieszkanka
    >
    > wiem, ze bylo niedawno, ale moze jakies nowe spostrzezenia?
    >
    > zalezy mi na jakosci, fajnie jak bedzie zmywalna

    Jako bardzo dobrej jakości polecane są farby firmy Benjamin Moore. Ja
    pomalowałem nimi swoje mieszkanie, efekt ładny, ale nie mam punktu
    odniesienia. Wadą jest dosyc wysoka cena, szczeóglnie gdy wybiera sie kolory
    z dużą ilością pigmentu. Jasne kolory do przeżycia.

  • 3. Data: 2009-11-05 20:34:11
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    basti78 wrote:
    > wiem, ze bylo niedawno, ale moze jakies nowe spostrzezenia?
    A czy sadzisz ze co miesiac wypuszczanych jest na rynek 100 nowych
    rodzajow ?
    W tamtym watku masz wszystko opisane az do bolu ;)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom