  • 1. Data: 2016-02-22 12:24:22
    Temat: Płynna uszczelka penetrująca do łączy sanitarnych
    Od: adam <a...@w...pl>

    Czasem mi zajeżdża spod podłączenia bidetu. Jest coś takiego w sprayu, w
    płynie, żeby psiknąć po wszystkich połączeniach rurek, i żeby to wpełzło
    w łączenia, i uszczelniło?
    Nie chce mi się rozbierać wszystkiego. Jest coś takiego?
    Uszczelki Soudala w silikonie odpadają, bo w trudnych miejscach nie
    położę tego dokładnie.

  • 2. Data: 2016-02-22 12:42:37
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 12:24:23 UTC+1 użytkownik adam napisał:
> [...]
    > Nie chce mi się rozbierać wszystkiego. Jest coś takiego?
    > Uszczelki Soudala w silikonie odpadają, bo w trudnych miejscach nie

    Jeszcze takich nie ma, ale juz nad nimi pracują.