  • 1. Data: 2015-03-08 19:15:09
    Temat: Płyty granitowe na folii kubełkowej?
    Od: Frez <f...@g...com>

    Jest taras na podbudowie betonowej, izolacja , płytki gresowe. Płytki
    tradycyjnie się poodklejały z powodu zębu czasu i atmosfery.
    Czy można zrobić taki myk: położyć na terakotę folię kubełkową na
    zakładki w kierunku spadku, a na to płyty granitowe o gr. 3cm?
    Płyta 1mkw to około 80kg, więc samonośna.
    Pytanie, czy folia się z czasem nie zlasuje? Czy kubełki wytrzymają nacisk?

  • 2. Data: 2015-03-08 20:06:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    A po kiego ta folia podcpłyty granitowe?

  • 3. Data: 2015-03-08 20:22:04
    Temat: Re: Płyty granitowe na folii kubełkowej?
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    oglegroups.com...

    > A po kiego ta folia podcpłyty granitowe?

    hydro izolacja??

    Bogdan

  • 4. Data: 2015-03-08 20:48:06
    Od: dolniak <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 marca 2015 20:06:43 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > A po kiego ta folia podcpłyty granitowe?

    A po to żeby woda nie wsiąkala w beton.
    Podlączę się,bo mam podobny problem.Tyle,że pod tarasem jest garaż,
    a izolacja skopana.W zasadzie powimnno się calość zerwać i robić od nowa,
    ale se ponarzekam.
    Oglądalem posadzki na tarasach wykonane 80-100lat temu.
    Leżą,o ile odlamki ich nie poryly.
    Jak to możliwe,skoro klejów nie bylo? Patenty mieli wtedy jakie ,czy co?
    A może wlaśnie dlatego leżą,że klejów nie stosowano?

    Podejrzewam.że wątkotwórca może mieć problem z wyhamowaniem ostatniego rzędu
    plyt.Pod wplywem wody i mrozy mogą próbować zjeżdzać.No i pod w/w wplywem kubelki
    szlag trafi.

  • 5. Data: 2015-03-08 21:49:25
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-03-08 o 20:48, dolniak pisze:

    > Podejrzewam.że wątkotwórca może mieć problem z wyhamowaniem ostatniego rzędu
    plyt.Pod wplywem wody i mrozy mogą próbować zjeżdzać.

    No i pod w/w wplywem kubelki szlag trafi.

    Tak jest. Chodzi o ich wypoziomowanie, piasku nienasypię,bo miejsca
    brak, a cienką warstwę deszcze wymyją.Woda w zniszczone gresy pod spodem
    nie wsiąknie.
    A fug między granitami ma nie być.

  • 6. Data: 2015-03-08 21:52:01
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-03-08 o 20:22, Bogdan pisze:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > hydro izolacja??
    >
    > Bogdan
    Nie. Wypoziomowanie i zgrubne odprowadzenie wody.Bez izolacji.

  • 7. Data: 2015-03-08 22:03:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    Te 80-100 letnie tarasy przetrwały dlatego bo Muratora nie było wiéc ludziska
    poreparatów do izolacji tarasów niue znali. I,zolacja pod np gresem na tarasie to
    proszenie się o kłopoty. Nawet nie proszenie- to gwarantowazny kłopot.

  • 8. Data: 2015-03-08 22:05:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    Po kiego hydro izolacja na tarasie?

  • 9. Data: 2015-03-09 16:43:16
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-03-08 o 22:03, Kris pisze:
    . I,zolacja pod np gresem na tarasie to proszenie się o kłopoty. Nawet
    nie proszenie- to gwarantowazny kłopot.

    Możesz przyblizyć?

  • 10. Data: 2015-03-09 16:46:06
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-03-08 o 22:05, Kris pisze:
    > Po kiego hydro izolacja na tarasie?

    Jeżeli na dachu,to odpowiedzi pytanie nie wymaga.
    Mialem onego czasu taras na ziemi, ale pod dachem.Jedyna woda jaka mogła
    odspajać płytki przez zamarznięcie, to ta, która podchodziła z ziemi, od
    dołu.