  • 1. Data: 2010-11-29 12:24:08
    Temat: Po co WiK Dymią w kanałach od sanitarki?
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

    jak w temacie

    Mogę się domyślać,że że szukają na lewo wpiętych
    do sanitarki z rynnami, ale czy są moze inne przyczyny
    wrzucania świec i dymienia? Jedna teoria sąsiadki, że szczury gonią bo zimno
    się zrobiło i panoszą się:)

    U mnie nie ma deszczówki, tylko sanitarka
    częśc ludzisk nie miała wody w piwnicy
    a częśc miała na przełomie czerwiec/lipiec

    Ci co nie mieli, nie przyznali się jak się przed nią bronili
    ja niestety miałem wode.

    czy ktoś spotkał się z karami? jeśli tak jakie?
    Znajomy dostał pismo, że ma czas poprawienia do 14 dni

    Poprawił i cisza 4miesiące mineły i pisma kolejnego nie było.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-29 12:40:57
    Temat: Re: Po co WiK Dymią w kanałach od sanitarki?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    u mnie nie dymią

  • 3. Data: 2010-11-29 12:42:46
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Tomemk" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie
    >
    > Mogę się domyślać,że że szukają na lewo wpiętych
    > do sanitarki z rynnami,

    tak właśnie z tego powodu
    jak komuś poleci dym rynnami to ma niefajnie :)

  • 4. Data: 2010-11-29 12:52:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomemk" <S...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak właśnie z tego powodu

    Zbiorniki przelewowe nie zalatwiaja sprawy?

  • 5. Data: 2010-11-29 12:53:37
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

    > Zbiorniki przelewowe nie zalatwiaja sprawy?
    załatwiają :)
    ale nie wszyscy robią...

  • 6. Data: 2010-11-29 13:05:55
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

    > załatwiają :)
    > ale nie wszyscy robią...

    sąsiad ma szambo, i do szamba rynny, a szambo do sanitarki
    i nie polecał dym.

    czy znacie przypadek otrzymania kary za podłączenie rynien do sanitarki?

    albo drenów?

  • 7. Data: 2010-11-29 13:08:01
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

    >u mnie nie dymią

    szukając info o ich kontrolach natknąłem się na

    http://www.wikopole.com.pl/index.php?option=com_cont
    ent&task=view&id=156&Itemid=185

    :)

  • 8. Data: 2010-11-29 13:52:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.11.2010 13:42, PH pisze:
    > Użytkownik "Tomemk" <S...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak właśnie z tego powodu
    > jak komuś poleci dym rynnami to ma niefajnie :)

    U mnie rynnami nie poleci... ale rynny rozlewają wodę na ziemię (domek,
    własna działka), woda spływa zgodnie z ciążeniem a lokalnym minimum dla
    kilku okolicznych działek jest studzienka kanalizacyjna na gminnej drodze.

    To tak z ciekawostek ;)