  • 1. Data: 2011-12-04 13:03:57
    Temat: Podbitka dachowa z marketu - czy warto?
    Od: adamw2 <a...@w...pl>

    Chodzi o panele PCV. W pobliskim LM są po 15 zł/m2, w składzie po 30
    zł/m2. Jeśli uwzględnić wszystkie listwy, narożniki, to z marketu
    wyjdzie taniej jakieś 1000 zł. Tylko że widziałem już takie podbitki na
    budynku, gdzie kolor z brązowego zrobił się jakiś taki biały. Czy to
    czasem nie rezultat tego oszczędzania.
    Ma ktoś swoje spostrzeżenia?

    Adam

  • 2. Data: 2011-12-05 07:42:12
    Temat: Re: Podbitka dachowa z marketu - czy warto?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "adamw2" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > taniej jakieś 1000 zł. Tylko że widziałem już takie podbitki na budynku,
    > gdzie kolor z brązowego zrobił się jakiś taki biały. Czy to czasem nie

    Mój kolega ma jakieś kupowane w Ramex. Bledną z czasem.
    Ja kupowiłem II kat boazerię po 9zł/m2 ale to w 2006r było. Teraz jakies
    13zł kosztuje. Kupiłem od razu impregnat bezbarwny koncentrat 80zł/5l,
    zrobiłem wanienkę z folii budowlanej i dwóch desek i moczyłem a następnie
    ułożyłem w przekładankę na tydzień do odeschnięcia. Zamontowałem je na
    krokwiach a nie pod. Tak mi się bardziej podoba. W tym roku kupiłem lakier
    do okien Teknos. Fakt, wyszło drogo bo za 9l podkładu oraz 9l
    nawierzchniowej dałem coś 5 stów, ale taki sposób zabezpieczenia jest na
    lata a nie że co 2-3 lata malować jakimis wynalazkami trzeba bo odłazi. W
    sumie to najgorsze było samo malowanie zakamarków bo u mnie krokwie widoczne
    są. Mimo że mam drabinę alu rozkładaną oraz zestaw segmentu rusztowania do
    wysokości 6m to i tak nie było lekko. Nie zabezpieczałem ścian na czas
    malowania mimo że już z tynkiem silikatowym na gotowo, gdyż lakier jest
    wodorozcienczalny. nawet że kolor ciemny, jak gdzieś poleciało na ścianę to
    miałem w pogotowiu wąż ogrodowy z pistolecikiem i pięknie spłukiwało się bez
    jakichkolwiek śladów, byle tylko w ciągu minuty-dwóch zdążyć spłukać.
    Drugim razem napewno malowałbym przed tynkami zewnętrznymi ale napewno
    robiłbym w drewnie. Plastik to gówno i wygląda jak gówno.

    Marek

  • 3. Data: 2011-12-05 08:24:18
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

> [...]

    > jakieś 1000 zł. Tylko że widziałem już takie podbitki na budynku, gdzie
    > kolor z brązowego zrobił się jakiś taki biały. Czy to

    ZCTW pcv najtansze sa g*wnianej jakosci.

    rozwaz jeszcze blache trapezowke do podbitki, jest w podobnym przedziale
    cenowym. Ja mam w kolorze dab zloty 30zl/m2, kolor jednolity na pewno tanszy.
    Wizualnie o wiele ladniej niz pcv.

    --
    pozdr Z.

  • 4. Data: 2011-12-05 08:43:03
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

> [...]
    > Drugim razem napewno malowałbym przed tynkami zewnętrznymi ale napewno
    > robiłbym w drewnie. Plastik to gówno i wygląda jak gówno.

    Nie wiem czy wszystkie ale kupiłem juz w jednej z lokalnych firm podbitkę
    PCV, na szczęście dogadałem się na WZ
    że w razie co mogę rozliczyć się po zabudowaniu.
    SZCZĘŚCIE WIELKIE bo oddałem to po 2 dniach.
    Takie gówno że po prostu ręce mi opadły. Do zabudowy kurnika to może jeszcze
    ujdzie.
    Pewno sobie zestawili elementy zabudowy PCV ale wewnętrzenj i nazwali to
    podbitka.
    Nie uciekam od PCV ale od taniego gówna niestety tak, tez myślałem że będzie
    taniej ale nic z tego.
    Na razie odstawiłem to na później bo mam inne pilne prace, ale będe musiał
    wrócić na wiosnę i albo drewno albo
    poszukam czegoś sprawdzonego

    Rafał