  • 1. Data: 2011-12-04 10:10:56
    Temat: Brodzik z plytek - fuga epoksydowa ?
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jaką konkretnie fugę polecilibyście do wykonanego pod prysznicem brodzika z
    płytek w podłodze?
    I z praktyki - czy bardzo jasny kolor fugi daje się utrzymać w czystości?
    THX

  • 2. Data: 2011-12-04 10:20:22
    Temat: Re: Brodzik z plytek - fuga epoksydowa ?
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 4 Gru, 11:10, "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Jaką konkretnie fugę polecilibyście do wykonanego pod prysznicem brodzika z
    > płytek w podłodze?
    > I z praktyki - czy bardzo jasny kolor fugi daje się utrzymać w czystości?

    Mam bezowy - zwykla fuga cementowa - uzywam od dwoch lat i w brodziku
    fuga jest idealnie czysta mimo ze jej nie czyscilem ani razu. Wyraznie
    widac ze sie sama czysci bo w pozostalej czesci lazienki widac na niej
    zabrudzenia. Fuga mapei (ta standardowa do kupienia w kazdym markecie
    - tym niemniej ma te cuda w postaci jakichs sreber czy cos co ma
    wlasciwosci "anty-wszystko" ;) Obawialem sie jakichs osadow z mydla
    etc ale wychodzi ze to fuge doskonale czysci :) W praktyce brodzika
    wogole nie trzeba myc - sam sie czysci.
    pozdr.

    --
    Adam