  • Data: 2010-11-07 12:31:03
    Temat: Podbitka skośna i oświetlenie - pytania
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zastanawiam się nad zrobieniem oświetlenia w podbitce, ale jakoś nie wiem
    jak to ugryźć.
    Oczywiście nie chodzi mi o sam montaż tego i wyprowadzenie przewodów bo to
    najmniejszy problem.
    Chodzi mi o to że te podświetlenie które widziałem jest zazwyczaj w podbitce
    skrzynkowej (równoległej do ziemi) i ładnie to wygląda. Ponieważ mój dom nie
    ma dachu jakiegoś skomplikowanego tylko dwustronny spadek, wiec pozostają
    szczyty, na których taka konstrukcja podbitki nie wygląda ładnie - wygląda
    dosłownie jak skrzynka.
    Zastanawiam się wiec czy robić podbitkę skośną (równoległą do płaszczyzny
    dachu) i odpuścić sobie podświetlenie - bo nie widziałem nigdy czegoś
    takiego i nie wiem jak to będzie wyglądało. A może macie jakieś zdjęcia,
    rozwiązanie podświetlenia w podbitce skośnej?
    Czy może zrobić tą podbitkę skrzynkową (może da sie to jakoś ładnie
    wykończyć na tego typu dachu) i zrobić oświetlenie? Może te ż macie jakie
    fajne zdjęcia przykłady?

    Pozdrawiam
    Bartek