  • 1. Data: 2009-08-02 12:30:53
    Temat: Podest żelbetowy
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Mam do wykonania mały podest na klatce schodowej - 3 x 1m. Krótsze boki osadzone w
    ścianie, na jednym z dłuższych mają być oparte lekkie, drewniane schody. Czy ktoś
    mógłby mi doradzić jak prawidłowo wykonać taką płytę ? Zbrojenie wzdłużne fi 16mm
    żebrowane co 10cm i płyta o grubości 10cm wystarczą ?

  • 2. Data: 2009-08-02 14:09:18
    Temat: Re: Podest żelbetowy
    Od: Tomek P <t...@v...pl>

    William Bonawentura pisze:
> [...]
    mógłby mi doradzić jak prawidłowo wykonać taką płytę ? Zbrojenie wzdłużne fi 16mm
    żebrowane co 10cm i płyta o grubości 10cm wystarczą ?
    Myślę że spokojnie wystarczy, można by betonu dać 12 cm, i należy
    pamiętać aby dać w druga strony jakieś druty ustawiające - można dać fi 10.