  • 1. Data: 2009-08-02 10:13:15
    Temat: blat w łazience
    Od: "Judyta" <j...@j...pl>

    Witam,

    Potrzebuję pomysłu z czego można zrobić blat w łazience o długości 230cm (to
    szerokośc łazienki) i grubości 5cm (może być cieńszy) i ewntualnie, jak go
    zamocować, na którym będą stały 2 umywalki nablatowe. Blat ma mieć grubość
    ok. 5cm i być obłożony płytkami takimi, jak fragment ścian.
    Ekipa mi mówi, że się nie da i taki blat powinien mieć grubość ok.10 cm :(,
    chyba że może być z kamienia, a mnie się marzy i pasuje max.5cm obłożony
    płytkami.

    pozdrawiam
    Judyta

  • 2. Data: 2009-08-02 10:40:45
    Temat: Re: blat w łazience
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Judyta" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Ekipa mi mówi, że się nie da i taki blat powinien mieć grubość ok.10 cm
    > :(,
    > chyba że może być z kamienia, a mnie się marzy i pasuje max.5cm obłożony
    > płytkami.

    Mam coś podobnego. Kafelkarz w ścianie ponawiercał otwory w te otwory
    powbijał prety zbrojone, te pręty powiązał jeszcze dodatkowo drutem
    zbrojeniowym. W bocznych ścianach też wbił pręty i powiązał je z tymi ze
    ściany czołowej zrobił taki niby szalunek i zalał betonem. Póżniej okleił to
    kaflami. Stoi na tym duża umywalka, jakies koszyczki z kosmetykami itp.
    Grubośc łącznie z kaflami to ok 5cm właśnie.
    Półka solidna, zadnych problemów. Pamietaj tylko aby przygotował otwór pod
    spust od umywalki.

    Kris

  • 3. Data: 2009-08-03 09:59:13
    Od: xart <x...@g...com>

    Judyta pisze:
    [...na którym będą stały 2 umywalki nablatowe...]

    a czy jesteś na 100% pewna ze umywalki, które wybrałaś
    będa "stać" - czyli opierac sie na blacie?
    Ja mam umywalki, które tylko sprawiają wrażenie
    stojących na blacie a faktycznie mocowane są do
    ściany. Jesli by tak było w twoim przypadku, to problem
    masz z głowy, jeśli nie to zrób porządnie zazbrojoną i
    zakotwioną w ścianach płytę żelbetową i powinno
    wytrzymać.

    pzdr
    art.