  • 1. Data: 2009-08-02 11:12:30
    Temat: reklamacja a spółdzielnia mieszkaniowa
    Od: "Przemek G." <s...@o...pl>

    Witam,
    nie za bardzo wiem gdzie się z tym pytaniem zwrócić - więc może tutaj ktoś
    będzie wiedział co zrobić :(

    otóż od 17 lat mieszkamy w mieszkaniu spółdzielczym - gdy się wprowadzaliśmy
    blok był świeżo oddany do użytku.
    rodzice są członkami spółdzielni - mieszkanie nie jest jeszcze naszą
    włanością.

    od kilku lat zapada nam się podłoga - pod wylewką jest styropian, tyle tylko
    że firma budująca blok zamiast dać twardy styropian dała zwykły, w dodatku
    sama wylewka ma ok 1cm grubości.
    wynikiem zapadania się podłogo jest niszeczenie linoeum.

    czy można w jakiś sposób wpłynąć na spółdzielnie by nam posadzkę-podłogę
    wymieniła ? dodam że oprócz złych materiałów użytych do zrobienia podłogi,
    podłoga tylko w jednym pomieszczeniu 5 na 4m, między przeciwległymi rogami
    ma ok 3-4 cm różnicy.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2009-08-02 12:19:07
    Temat: Re: reklamacja a spó?dzielnia mieszkaniowa
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Gwarancja na budynek juz minela, wiec wlasciciel (spóldzielnia) musi to naprawic na
    wlasny koszt. Czy bedzie chcial - watpie.

  • 3. Data: 2009-08-03 11:29:39
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Gwarancja na budynek juz minela, wiec wlasciciel (spóldzielnia) musi to
    > naprawic na wlasny koszt.
    > Czy bedzie chcial - watpie.

    Ale ktos za te niezgodnosci materialowe powinien chyba "beknac"?

    Pozdr.

  • 4. Data: 2009-08-03 19:02:46
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Ale ktos za te niezgodnosci materialowe powinien chyba "beknac"?
    >
    > Pozdr.

    Owszem, ale tylko moralnie...
    pzdr., PB