  • Data: 2010-03-25 22:09:45
    Temat: Podpowiedzcie laikowi jaki kocioł wybrać
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    powiedzcie jaki kocioł kondensacyjny wybrać.
    Ogrzewanie domu 160 m2
    Wszedzie podłogówka, tylko włazienkach grzejniki.

    Pytam bo tak naprawde nie mam pojęcia na co zwrócić uwagę, czym się kierować
    przy wyborze. Gdzie nie pójde do jakiej firmy, to sprzedawcy zachowują się
    jak na targu!!!
    Każdy jest super, każdy oszczedny i każdy jest najlepszy od pozostałych.

    Możecie coś podpowiedzieć?
    Lodówkie są drogie, mi akurat na lodówce nie zależy bo mam miejsce na kocioł
    i zasobnik w kotłowni.
    Rodzina to 4 osoby.

    Pozdrawiam
    Bartek