  • Data: 2010-03-26 09:22:25
    Temat: Re: Podpowiedzcie laikowi jaki kocioł wybrać
    Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli mam swoje szambo, to czy kocioł kondensacyjny dalej ma sens? >Czy to
    > się opłaca?

    Kocioł kondensacyjny to ma sens tylko gdy a) jest tani (niewiele droższy od
    odpowiednika bez kondensacji) b) masz odpowiednia instalacje grzewcza by
    pracowal na parametrach gdzie wogole kondensacja zachodzi.

    To tak moim zdaniem ;)
    Marketing marketingiem a rzeczywistosc rzeczywistoscia.

    Pozdrawiam

    Kane