  • 91. Data: 2014-12-04 14:22:54
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 14:00:28 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Volvo nie jest nawet europejskie. Nokia w czesci podobnie, w kazdym
    > razie nie tak jak Cejrowski domyslnie daje za przyklad.

    Husqvarna, H&M, IKEA, Elektrolux. Te mi na szybko do glowy wpadaja - na pewno
    jest ich znaaacznie wiecej. To marki globalne.

    > No i mamy marki
    > o zasiegu globalnym. Pomijajac zagalopowanie sie to sporo racji ma.

    Jakie my mamy marki o zasiegu globalnym? :)
    Jedyna jaka mi przychodzi do glowy to Solaris.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 92. Data: 2014-12-04 14:24:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 14:02:19 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > - Wipler okupował budynek utrudniając pracę PKW

    Skad Ty te niusy bierzesz? Wipler zostal *zaproszony* przez czlonkow PKW
    do srodka.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 93. Data: 2014-12-04 14:26:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 14:20:31 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > tak, tak. Tak samo jak chronił legitymowanego przed policją.

    Nie chronil tylko podszedl mu pomoc wyjasnic sytuacje - zrobilby tak
    KAZDY normalny czlowiek. W zamian za to zostal zaatakowany gazem i policyjna
    pala. Chcesz zyc w panstwie policyjnym ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 94. Data: 2014-12-04 14:30:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 14:22, Adam pisze:

    > Husqvarna, H&M, IKEA, Elektrolux. Te mi na szybko do glowy wpadaja - na pewno
    > jest ich znaaacznie wiecej. To marki globalne.

    Nie mowie, ze nie. Ale bez przesady. Ile lat komunizmu zaliczyla
    Szwecja, Finlandia...?

    LPP, Fakro.

    Pozdro.. TK

  • 95. Data: 2014-12-04 14:31:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Nie chronil tylko podszedl mu pomoc wyjasnic sytuacje - zrobilby tak
    > KAZDY normalny czlowiek.

    normalny człowiek nie szlaja się nawalony po ulicach po nocy i nie śpi
    na chodniku.

    Przeszkadzanie policji w wykonywaniu czynności jest karalne. i słusznie.
    Nie tłukli bezpbronnego człowieka tylko go legitymowali

    >W zamian za to zostal zaatakowany gazem i policyjna
    > pala.

    i słusznie

    >Chcesz zyc w panstwie policyjnym ? :)

    chyba nie wiesz jak wygląda państwo policyjne

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 96. Data: 2014-12-04 14:32:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Zacytuj jakiś tekst JKM który popiera okupację przez Rosjan.
    > AFAIK wypowiadał się w nieco innym tonie. A może znasz jego wypowiedzi z
    > przekładów w TV? :-)

    Nie chce mi się szukać i przeglądać na youtube nagrań archiwalnych więc
    wszedłem na ich stronę i wyskakuje np. taki tekst:

    -
    htp://www.wykop.pl/ramka/1973996/oswiadczenie-janusz
    a-korwin-mikkego-ws-sytuacji-na-ukrainie/

    Oficjalne oświadczenia powtarza rosyjską propagandę o poparciu 95
    mieszkańców Krymu, maskaradę nazywa referendum, a napaść Rosji na Ukrainę
    nazywa wewnętrznymi sprawami Ukrainy.

    Owszem tu nie jest jawne poparcie agresji tylko zakamuflowane wybielanie
    Rosji i przechodzenie nad aktem międzynarodowej agresji do status quo.

    > Znów masz wiedzę z relacji z TV.
    > Wipler poszedł tam prosić aby Braun ze świtą własnie NIE okupował budynku.
    > Protest popierał ale... j.w.

    ROTFL

    Dwa pytania:
    - ktoś go tam zaprosił, albo poprosił o wejście?
    - czy wyszedł gdy został o to poproszony?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 97. Data: 2014-12-04 14:34:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 14:26, Adam pisze:

    > Nie chronil tylko podszedl mu pomoc wyjasnic sytuacje - zrobilby tak
    > KAZDY normalny czlowiek. W zamian za to zostal zaatakowany gazem i policyjna
    > pala. Chcesz zyc w panstwie policyjnym ? :)

    Policjant ktory przyjechal na interwencje na widok stojacego spokojnie
    pijanego co robi? Wysiada z samochodu i bez pytania pryska gazem w oczy.
    Rece opadaja po prostu. A Wiplera ta wsciekla baba z pasja maniaka
    okladala pala. Nie tak powinno byc.

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2014-12-04 14:36:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 14:19, quent pisze:

    > Ale właśnie idzie o to, że zmiana PO na PiS to żadna zmiana.

    Nie pisalem nic o zmianie PO na PIS. Proces byc moze jest mozliwy w
    kazda strone. Nie bardzo w to wierze, ale...

    Pozdro.. TK

  • 99. Data: 2014-12-04 14:46:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 14:31:41 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > normalny człowiek nie szlaja się nawalony po ulicach po nocy i nie śpi
    > na chodniku.

    Wipler byl oblewac narodziny swojego (bodaj) czwartego dzieciaka. Siedzial
    na chodniku i czekal na transport do domu!

    Mniej TVNu zalecam :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 100. Data: 2014-12-04 14:58:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 14:31, masti pisze:

    > normalny człowiek nie szlaja się nawalony po ulicach po nocy i nie śpi
    > na chodniku.

    Nie przesadzaj. Nie jest normalny ten kto wraca tracany z imprezy noca?
    Prawo nie zabrania, wiec kazdemu wolno raz na jakis czas sie zabawic.
    Nie ma w tym moim zdaniem nic zlego.
    Wipler stal na wlasnych nogach i sprawial wrazenia nawalonego w trzy de.

    > Przeszkadzanie policji w wykonywaniu czynności jest karalne. i słusznie.
    > Nie tłukli bezpbronnego człowieka tylko go legitymowali

    Legitymowali pozniej. :-)
    Najpierw gazem go, gazem.

    > i słusznie

    Zdaje sie, ze sytuacja tego nie wymagala. Zadaniem policji nie jest
    lanie ludzi tylko dlatego, ze ma sie poniekad wladze. Plicjant zachowal
    sie beznadziejnie bo dal sie sprowokowac, a podejrzewam, ze wlasnie tego
    chcial. Po kilku slowach przyjal postawe konfrontacji, a nie lagodzenia
    sytuacji. Moim zdaniem calkowicie pomylily mu sie role. Gdyby w bramach
    stalo po kilkunastu potencjalnych kolegow to dopiero mialby problem i
    rozpierduche na pol dzielnicy.

    Pozdro.. TK