  • 101. Data: 2014-12-04 15:01:13
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-04 14:24, Adam wrote:

    > Skad Ty te niusy bierzesz? Wipler zostal *zaproszony* przez czlonkow PKW
    > do srodka.

    No ludzie wiedzą to co wiedzą z TV najczęściej.
    Ale mniejsza...

    Ważne jest to, że (być może) są to jedyni ludzie, którzy przyczyliby się
    w sejmie to uwolnienia gospodarki *zwłaszcza* w kwestii MiŚ-ów.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 102. Data: 2014-12-04 15:05:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Nie przesadzaj. Nie jest normalny ten kto wraca tracany z imprezy noca?
    > Prawo nie zabrania, wiec kazdemu wolno raz na jakis czas sie zabawic.
    > Nie ma w tym moim zdaniem nic zlego.
    > Wipler stal na wlasnych nogach i sprawial wrazenia nawalonego w trzy de.

    > Legitymowali pozniej. :-)

    nie legitymowali wcześniej. nie Wiplera tylko tego co stał z policjantem

    > Najpierw gazem go, gazem.

    nie najpierw. Bo został poproszony żeby spadał.

    > Zdaje sie, ze sytuacja tego nie wymagala.

    skoro odmówił spadania szczaw i podskakiwał to wymagała. Jaby mieli
    taserek toby go połozyli prądem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 103. Data: 2014-12-04 15:06:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Wipler byl oblewac narodziny swojego (bodaj) czwartego dzieciaka. Siedzial
    > na chodniku i czekal na transport do domu!

    jasne. A film został zmonowany przez krasnoludki.

    > Mniej TVNu zalecam :D
    widzę, ze pilnie oglądasz.

  • 104. Data: 2014-12-04 15:12:33
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-04 14:32, Ergie wrote:
    > Owszem tu nie jest jawne poparcie agresji tylko zakamuflowane wybielanie
    > Rosji i przechodzenie nad aktem międzynarodowej agresji do status quo.

    Ale tam większość mieszkańców to rosjanie, dowodem tego jest parlament
    pochodzący z wyborów, które odbyły się *na długo przed* rzekomą agresją.
    Amerykanie na spółkę z UE piorą ludziom głowy i takie potem rezultaty.

    > - ktoś go tam zaprosił, albo poprosił o wejście?
    > - czy wyszedł gdy został o to poproszony?

    Nie było mnie tam i szczerze mówiąc cały ten event mnie słabo obchodzi.
    Jak było wiem z relacji ludzi w kręgów KNP i nie mam powodów aby im nie
    wierzyć... a raczej mam o niebo wieksze zaufanie do nich niż do
    TVN-owskiej "całej orawdy, całą dobę".

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 105. Data: 2014-12-04 15:14:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-04 14:58, Maniek4 wrote:
    > Zdaje sie, ze sytuacja tego nie wymagala. Zadaniem policji nie jest
    > lanie ludzi tylko dlatego, ze ma sie poniekad wladze. Plicjant zachowal
    > sie beznadziejnie bo dal sie sprowokowac, a podejrzewam, ze wlasnie tego
    > chcial. Po kilku slowach przyjal postawe konfrontacji, a nie lagodzenia
    > sytuacji. Moim zdaniem calkowicie pomylily mu sie role. Gdyby w bramach
    > stalo po kilkunastu potencjalnych kolegow to dopiero mialby problem i
    > rozpierduche na pol dzielnicy.

    No ale nikt tu nie wspomina o tym, że wg milicji to Wipler pobił ich a
    nie oni jego.
    Monitoring pokazuje, że to jednak milicja

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 106. Data: 2014-12-04 15:28:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 15:05, masti pisze:

    > nie najpierw. Bo został poproszony żeby spadał.

    Na nagraniu nie slychac co prawda glosu, ale obejrzalem jeszcze raz.
    Od czasu kiedy policjant wysiadl z samochodu do momentu uzycia gazu
    uplynely na nagraniu cztery sekundy. Jak dla mnie nie jest to dialog.

    > skoro odmówił spadania szczaw i podskakiwał to wymagała. Jaby mieli
    > taserek toby go połozyli prądem.

    Ale sek w tym, ze nie musieli.
    Wipler wyraznie odszedl od nich na kila krokow. Stal na chodniku i cos
    tam gadali. Ambitny funkcjonariusz sam podszedl do Wiplera i go powalil.
    Tam nie widac zagrozenia dla nikogo tylko ambicje funkcjonariusza. Na
    interwencjach nie raz ktos tam cos krzyczy z boku i nikomu nie
    przychodzi do glowy w kolo wszystkich palowac.

    Pozdro.. TK

  • 107. Data: 2014-12-04 15:32:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 15:12, quent pisze:

    > Ale tam większość mieszkańców to rosjanie, dowodem tego jest parlament
    > pochodzący z wyborów, które odbyły się *na długo przed* rzekomą agresją.
    > Amerykanie na spółkę z UE piorą ludziom głowy i takie potem rezultaty.

    Co nie zmienia faktu, ze to terytorium obcego panstwa, na ktore nie
    wchodzi sie ot tak i je zajmuje.
    W kazdym razie nie powinno sie.

    Pozdro.. TK

  • 108. Data: 2014-12-04 15:51:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 15:06:30 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > jasne. A film został zmonowany przez krasnoludki.

    I na filmie widac ze Wipler spi najebany na chodniku? :-) Siedzi przy jakiejs
    klatce schodowej i czeka na zamowiony transport (jakis znajomy czy taxi - nie
    wiem dokladnie mial po nich podjechac). Jestes dziennikarzem TVN czy cos?
    Oni tez maja inne postrzeganie rzeczywistosci:

    http://www.cda.pl/video/15291057/TVN-probuje-zaklama
    c-filmik-Wiplera

    Krew sie gotuje jak widze taki "poziom" dziennikarstwa.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 109. Data: 2014-12-04 16:08:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2014-12-04 14:22, Adam pisze:

    >LPP, Fakro.

    KGHM i podobne

  • 110. Data: 2014-12-04 16:09:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 15:51, Adam pisze:

    > http://www.cda.pl/video/15291057/TVN-probuje-zaklama
    c-filmik-Wiplera

    > Krew sie gotuje jak widze taki "poziom" dziennikarstwa.

    Siodma minuta trzydziesci szesc sekund "jak pan kopie i policjanta i
    policjantke" a pan redaktor nigdy nie wdalby sie w bojke z policja.
    Niezle jaja.

    Pozdro.. TK