  • 31. Data: 2014-12-01 20:43:38
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: quent <q...@g...com>

    Wolim - przecież ten typ ciągle gada o prawach lgbt.

  • 32. Data: 2014-12-01 20:59:23
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-12-01 o 20:43, quent pisze:
    > Wolim - przecież ten typ ciągle gada o prawach lgbt.

    Masz rację, ale czy to znaczy, że się obnosi ze swoją seksualnością?
    Właściwie, jak pomyślę o Biedroniu, to on jest w tym wszystkim całkiem
    rozsądną osobą. Wygląda normalnie, ubiera się normalnie, nie epatuje
    swoimi partnerami. W porównaniu do takich Jacykowów, czy innych pedałów
    (w takich przypadkach nie boję się użyć tego słowa), ten koleś wydaje mi
    się dość rozsądny. Nie chcę go bronić, ale po porannej rozmowie z żoną,
    jak się zastanowiłem to ciężko mi go tak kategorycznie oceniać.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 33. Data: 2014-12-01 21:26:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Jesteś w mylnym błędzie, przypadek raz na jakiś czas, a potem wieloletnia
    > promocja bądź dyskryminacja danego przypadku.

    to ewolucja ma świadomość? ciekawe.

    > Ryli?

    ryli.
    <https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowa
    nia_zwierz%C4%85t>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2014-12-01 22:24:02
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 01-12-14 16:07, Maniek4 pisze:

    > Gejowskie tylko przy okapie blatowym. :-DD
    >
    > Pozdro.. TK

    Maniek,
    Ja kiedyś na imprezie imieninowo-ogrodowej miałem do czynienia z
    perorującą czytelniczką gazzzzwybucha. Osób było tak ze trzydzieści.
    Perorowała strasznie głośno o równouprawnieniu,że "jak oni tak lubia to
    nie można ich dyskryminować" i inne podobne pierdoły. Jak to bywa z
    takimi osobami żadne argumenty nie działały przeto zamiast gadać
    podszedłem do owej perorującej niewiasty i powiedziałem , że bardzo sie
    cieszę , że spotkałem wreszcie kogoś o tak liberalnych poglądach po czym
    na oczach wszystkich z uśmiechem zdjąłem spodnie i gatki pokazująć co
    mam najlepszego dodając iż jestem szczęśliwy ,że wreszcie nie muszę się
    ukrywać bowiem ogromnie lubię się obnażać przed kobietami...
    Zrobiła się jak burak i szybko zmyła, a ja nie nie mogłem się do końca
    imprezy opędzić...:-)))).

  • 35. Data: 2014-12-01 22:29:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >to ewolucja ma świadomość? ciekawe.

    To masti jest tranwestyta? ciekawe

    >ryli.
    ><https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachow
    ania_zwierz%C4%85t>

    Wskaz może dokładniej gdzie jest mowa o _wszystkich_ gatunkach. Pomijam, ze
    wymienione zwierzaki są najprawdopodobniej bi a nie homo.

  • 36. Data: 2014-12-01 22:37:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-01 22:24, Dupek Żołędas pisze:

> [...]
    > ukrywać bowiem ogromnie lubię się obnażać przed kobietami...
    > Zrobiła się jak burak i szybko zmyła, a ja nie nie mogłem się do końca

    Wow. :-))
    Ostro. :-)

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2014-12-01 22:44:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Wow. :-))
    >Ostro. :-)

    Nazwisko zobowiązuje.

  • 38. Data: 2014-12-01 23:36:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > To masti jest tranwestyta? ciekawe

    no i poległeś

  • 39. Data: 2014-12-02 08:30:53
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-01 20:59, wolim wrote:

    > Masz rację, ale czy to znaczy, że się obnosi ze swoją seksualnością?

    To jeszcze można ścierpieć ale nie promocję dewiacji.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 40. Data: 2014-12-02 08:41:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    >no i poległeś

    Ojej, jaki piękny zabieg erystyczny, to dramatyczne wycięcie sedna
    odpowiedzi, oraz bezprecedensowe niepojęcie ironii, wygrałeś! Leżę i kwiczę!
    Kwiiiiiii!!!

    Ale przy okazji - do czego jest potrzebna świadomość w ramach
    dyskryminacji/promowania? I czy dusza tez byłaby tu przydatna?