  • 61. Data: 2014-12-03 00:02:17
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 14:54:32 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:30418326-63c6-4cdd-baaa-71f8ec581d2d@googlegrou
    ps.com...

    > nie bardzo mi sie chce rozpisywac o poprzednich pytaniach bo wydaje mi sie
    > ze udajesz tylko ignoranta. Natomiast jak wygląda seksualizacja dzieci w
    > krajach "postępowych" to zobacz na przykład tu:
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/nasiusiac
    -sloniowi-w-trabe-czyli-nauka-literek-po-norwesku-ro
    dzice-w-szoku-minister-rozbawiony,479696.html

    > Chcemy tego w polsce?

    Kogos tam pogrzalo w tej Norwegii, ciekawe czym grzeje dom ;)

    Co do naszej dyskusji, sugerujesz wiec ze nalezy uprzedzonym wobec gejow bo jesli
    zaczniemy ich traktowac obojetnie to lgbt metoda malych kroczkow wprowadzi wulgarne
    czytanki do podstawowek? IMO troche za daleko posuniety wniosek.

    bajcik

  • 62. Data: 2014-12-03 00:23:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 3 grudnia 2014 00:02:19 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

> [...]
    czytanki do podstawowek? IMO troche za daleko posuniety wniosek.

    Zachodni lewacy dokladnie tak samo mysleli wprowadzajac multi-kulti do siebie :)
    Teraz islamisci obcinaja glowy ich obywatelom. A mialo byc tak pieknie i
    nieszkodliwie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 63. Data: 2014-12-03 08:01:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-02 23:39, Krzysztof Garus wrote:

    > Nie widze zwiazku.
    > Wyznaje zasade "zyj i daj zyc innym" - i dzieciom, i gejom.

    Póki szkoły nie są prywatne a państwo ingeruje w niemal każdy aspekt
    naszego codziennego życia to tę dewizę możesz sobie w buty wsadzić.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 64. Data: 2014-12-03 11:24:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisał w
    wiadomości news:e83b9f87-c0f9-4955-ba65-1ae858954bd7@googlegrou
    ps.com...
> [...]

    >wprowadzi wulgarne czytanki do >podstawowek? IMO troche za daleko posuniety

    Gdybysmy byli pierwszym krajem "zdobywanym" przez lgbt to miałbys prawo miec
    wątpliwosci. Ale nie jestesmy pierwsi i pół europy ma to juz za sobą - z
    punktu widzenia normalnego człowieka obłęd.
    I ten obłęd sankcjonowany jest karnie - jesli nie pozwolisz zeby na takie
    zajecia chodzily twoje dzieci to ci je zabiorą. (link z innego kraju chcesz
    czy wierzysz na słowo?)
    Zatem dokładnie wiemy jakie kroki będą podejmowane - a ty mówisz " za daleko
    posuniety wniosek". Gruba naiwność.

    Jedyną metoda jest powiedzenie STOP juz teraz. Tolerancja tak - ale promocja
    nie. I to tolerancja w normalnym zanczeniu które nalezy odczytywac "zaledwie
    tolerancja" czli wcale sie nie cieszymy ale pozwalamy na waszą obecnosc.
    Wspierac należy małżenstwa, a nie zawiązki partnerskie (zarówno hetero jak i
    homo). Nikt nie chce karac gejostwa za samo być gejem - ale promowanie tego
    powinno byc karane. Tak samo jak promowanie seksualizacji społeczenstwa
    (znów zarówno hetero jak i homo).
    Zaczyna sie mówic o legalizacji pedofilli i kazirodztwa. W niemczech
    zoofilia została zablokowana ustawowo nie dlatego ze jest zła, a pod
    pretekstem ochrony praw zwierząt.
    Laicka europa pozbywa sie zdobyczy cywilizacji wypracownanych przez
    tysiąclecia - a to wskazuje na rychły (w skali rozwoju ludzkosci) upadek.

    Umówmy sie, do takiej europy mi sie nie spieszy.

    b.

  • 65. Data: 2014-12-03 12:20:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.12.2014 16:05, Maniek4 pisze:

    > Niezla projekcja, ale z paszczy ci wali, wiec nie mow w moim kierunku.

    Ech, szczylku, szczylku... Komunikacja internetowa zapachu jeszcze nie
    przenosi, więc jak czujesz smród to jest to twój smród.

    CBDO

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 66. Data: 2014-12-03 12:53:24
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Witam
    Czytam i czytam,i nikt nie zadal podstawowego pytania:
    Jaki byl stary prezydent,że musieli ściągać nowego,ze
    wszystkimi konsekwencjami???

    Bo -cokolwiek by nie mówic,slupszczanie glupi nie są.
    A nowemu życzę powodzenia.
    Pozdro dolniak

  • 67. Data: 2014-12-03 13:39:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-03 12:53, dolniak pisze:
> [...]
    > Jaki byl stary prezydent,że musieli ściągać nowego,ze
    > wszystkimi konsekwencjami???
    >
    > Bo -cokolwiek by nie mówic,slupszczanie glupi nie są.

    Patrzac na np. ostani filmik z udzialem europoslow PSL, nagranych przed
    wejsciem do knajpy, to dochodze do wniosku, ze jakiby ten poprzedni nie
    byl to i tak powinien byc zmieniony. Ludziom w dupach sie przewraca jak
    zbyt dlugo sa u wladzy. Dwie kadencje i papa do poprzednich zajec za
    najnizsza krajowa z wizja emerytury po 60 roku zycia.

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2014-12-03 14:02:55
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Patrzac na np. ostani filmik z udzialem europoslow PSL, nagranych przed
    >wejsciem do knajpy

    link?

  • 69. Data: 2014-12-03 15:59:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-03 14:02, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > link?

    Poćkaj. Poszukam pozniej.

    Pozdro.. TK

  • 70. Data: 2014-12-03 16:17:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > link?

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wycieklo-nagranie-z-p
    rywatnego-spotkania-czlonkow-psl-w-brukseli/mgn21

    Najbardziej podoba mi sie maloslyszalne na nagraniu "[...] tam jest
    tylko Polska". Laza tam jak napite pieprzone tuczniki, zapominajac za
    czyje. W telewizji znow beda patriotami.

    Pozdro.. TK