  • 1. Data: 2010-10-26 20:16:10
    Temat: Polka na plyty
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Jestem na etapie planowania gdzie i co bedzie na polkach. Mam spro
    plyt do sluchania i ogladania. Jak to z plytami bywa maja opakowania
    roznych rozmiarow. Np. zestaw 180 plyt miesci sie w jednym podluznym
    pudelku, ktorego nie nie moge wyrzucic bo jest w nim posustawiane
    wszystko wedlug pewnej chronologii. Inne plyty luzem jak wiekszosc w
    opakowanich standardowych. Do teho plyty z ksiazkami itd. Oczywiscie
    CD.
    Ma ktos moze jakis patent, rozwiazania jak to wszystko poustawiac i
    pogrupowac. W tej chwili wszystko stoi lub lezy na zwyklych polkach do
    plyt ale nie wszystkie sie mieszcza (rozmiar) i blyskawicznie robi sie
    balagan.

    Pozdrawiam
    KADAR