  • 1. Data: 2010-10-26 18:56:33
    Temat: materac - oszukują na długości
    Od: "Hh" <adamgreg1 _at_@wp..pl>

    Już drugi materac który kupiłem w ostatnim czasie ma 195 cm długości zamiast
    200.
    Oszczędność producenta?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-26 19:25:34
    Temat: Re: materac - oszukuj? na długo?ci
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Hh" <adamgreg1 _at_@wp..pl> napisał(a):

    >Już drugi materac który kupiłem w ostatnim czasie ma 195 cm długości zamiast
    >200.
    >Oszczędność producenta?
    >pozdrawiam

    moze uklon w strone klienta?
    jak kupujesz, ma 195, po paru dniach wylegiwania sie wydluza sie
    do deklarowanych 2m (nedzny material). A tak, mialby 2.05 i nie zmiescilby sie juz
    w stelazu :)

  • 3. Data: 2010-10-26 19:27:46
    Od: "Hh" <adamgreg1 _at_@wp..pl>

    Użytkownik > do deklarowanych 2m (nedzny material). A tak, mialby 2.05 i nie
    zmiescilby sie juz
    > w stelazu :)

    2.05 ma większośc stelaży...

  • 4. Data: 2010-10-26 22:09:20
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2010-10-26 21:27, Hh pisze:

    > 2.05 ma większośc stelaży...

    chyba raczej ma 2,005

    Sierp

  • 5. Data: 2010-10-27 06:51:50
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Hh" <adamgreg1 _at_@wp..pl> napisał(a):

    >Użytkownik > do deklarowanych 2m (nedzny material). A tak, mialby 2.05 i nie
    >zmiescilby sie juz
    >
    >2.05 ma większośc stelaży...

    ja mam wyrko BRW i moze 201cm bym wepchnal
    ale na pewno nie 205

  • 6. Data: 2010-10-27 08:15:57
    Temat: Re: materac - oszukują na długości
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Hh" <adamgreg1 _at_@wp..pl> napisał w wiadomości grup

    > Już drugi materac który kupiłem w ostatnim czasie ma 195 cm długości
    > zamiast 200.

    moze jakies podle materace kupujesz?

  • 7. Data: 2010-10-27 12:27:06
    Od: mk <d...@t...pl>