    From: "zeger" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Pomost wedkarski
    Date: Mon, 15 Mar 2010 19:48:38 +0100

    Witam Panstwa serdecznie,
    Mam pytanie tyczace sie procedury zwiazanych z postawieniem pomostu
    wedkarskie.

    Mam dzialke z linia brzegowa jeziora dzierzawionego przez rybaka.

    Dowiedzialem sie mniej wiecej jak wyglada procedura. Powiedziano mi, ze bede
    potrzebowal:
    a) wypis z rejestru gruntu z nr. dzialki oraz nr. jeziora (zeby bylo wiadomo
    jaka dzialka, jakie jezioro)
    b) kopie mapy ewidencyjnej z ukazana linia brzegowa jeziora
    c) mape sytuacyjno-wysokosciowa w skali 1:500 (1:1000)

    Co do (a) to rzecz wydaje sie byc jasna i dostane to w urzedzie, ale co do
    (b) i (c) nie mam juz pewnosci.

    Moje pytanie, czy jezeli od czasu zakupu dzialki nic nie bylo na nich
    robione (budowane), nie bylo zadnych zmian, to czy zasadniczo takie mapy
    powinny istniec w urzedzie (pod ktore podlega ten teren dzialki) czy tak czy
    siak musze wynajac geodete do opracowania tychze map? Sadze, ze kopie mapy
    ewidencyjnej powinienem otrzymac, ale jak sie ma to do mapy
    sytuacyjno-wysokosciowej? (powiem, ze jakas mapke mam i jest to kopie
    jakiejs innej i ciezko mi powiedziec czym ta mapa jest).

    Pozdrawiam,
    OB