  • 1. Data: 2010-03-15 18:48:38
    Temat: Pomost wedkarski
    Od: "zeger" <z...@g...pl>

    Witam Panstwa serdecznie,
    Mam pytanie tyczace sie procedury zwiazanych z postawieniem pomostu
    wedkarskie.

    Mam dzialke z linia brzegowa jeziora dzierzawionego przez rybaka.

    Dowiedzialem sie mniej wiecej jak wyglada procedura. Powiedziano mi, ze bede
    potrzebowal:
    a) wypis z rejestru gruntu z nr. dzialki oraz nr. jeziora (zeby bylo wiadomo
    jaka dzialka, jakie jezioro)
    b) kopie mapy ewidencyjnej z ukazana linia brzegowa jeziora
    c) mape sytuacyjno-wysokosciowa w skali 1:500 (1:1000)

    Co do (a) to rzecz wydaje sie byc jasna i dostane to w urzedzie, ale co do
    (b) i (c) nie mam juz pewnosci.

    Moje pytanie, czy jezeli od czasu zakupu dzialki nic nie bylo na nich
    robione (budowane), nie bylo zadnych zmian, to czy zasadniczo takie mapy
    powinny istniec w urzedzie (pod ktore podlega ten teren dzialki) czy tak czy
    siak musze wynajac geodete do opracowania tychze map? Sadze, ze kopie mapy
    ewidencyjnej powinienem otrzymac, ale jak sie ma to do mapy
    sytuacyjno-wysokosciowej? (powiem, ze jakas mapke mam i jest to kopie
    jakiejs innej i ciezko mi powiedziec czym ta mapa jest).

    Pozdrawiam,
    OB

  • 2. Data: 2010-03-15 19:14:26
    Temat: Re: Pomost wedkarski
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zeger" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sytuacyjno-wysokosciowej? (powiem, ze jakas mapke mam i jest to kopie
    > jakiejs innej i ciezko mi powiedziec czym ta mapa jest).

    uech ale bedziesz mial....
    kiedys to przerabialem, chyba latwiej postawic apartamentowiec na starowce
    niz legalnie pomost...
    a co do map to niestety do geodety musisz sie usmiechnac... stare ci odrzuca
    jako niewiarygodne

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2010-03-15 19:26:59
    Od: "zeger" <z...@g...pl>

> [...]
    > niz legalnie pomost...
    > a co do map to niestety do geodety musisz sie usmiechnac... stare ci

    hehe... no to "zajebiaszczo" :(

  • 4. Data: 2010-03-15 19:34:10
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > hehe... no to "zajebiaszczo" :(

    patent sasiada:
    10 beczek na bok
    na to zmyslna konstrukcja
    i na zawiasach trapik na lad...
    jak przyplatali sie urzednicy to udawal glupa ze to jest jego lodka do
    wedkowania
    poszli jak zmyci....

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2010-03-15 19:54:20
    Od: "zeger" <z...@g...pl>

    > patent sasiada:
    > 10 beczek na bok
    > na to zmyslna konstrukcja
    > i na zawiasach trapik na lad...
    > jak przyplatali sie urzednicy to udawal glupa ze to jest jego lodka do
    > wedkowania
    > poszli jak zmyci....
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > Andrzej
    > www.hana.com.pl

    jest to jakies rozwiazanie, sprobuje dorga urzedowa to rozwiazac...
    zobaczymy co z tego wyjdzie.

    ps. a czy w koncu Tobie udalo sie uzyskac zezwolenie?

  • 6. Data: 2010-03-15 20:10:43
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > jest to jakies rozwiazanie, sprobuje dorga urzedowa to rozwiazac...
    > zobaczymy co z tego wyjdzie.
    >
    > ps. a czy w koncu Tobie udalo sie uzyskac zezwolenie?
    nie
    po 2 latach dalem sobie spokoj
    lapie na "lodce" sasiada

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2010-03-15 20:25:38
    Od: "zeger" <z...@g...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zeger" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    >>> Andrzej

  • 8. Data: 2010-03-15 20:27:16
    Od: "zeger" <z...@g...pl>

    sorka, przez przypadek mi sie kliklo i poszla wiadomosc na grupe.

    druga sprawa - nie pocieszyles mnie :) hehe

    jak nie bede mial zezwolenia to zrobie to po hamerykansku ;) karabin...
    wiadro naboi... wejde do urzedu i bedziemy negocjowac ;)

  • 9. Data: 2010-03-15 21:22:39
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie
    > po 2 latach dalem sobie spokoj
    > lapie na "lodce" sasiada

    no bo nie ma to jak rybki (ew grzybki) w dobrym towarzystwie i łódka
    bols.....
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2010-03-16 03:59:22
    Od: "PLUMKE" <s...@s...pl>

    Użytkownik "zeger" <z...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Witam Panstwa serdecznie,
    > Mam pytanie tyczace sie procedury zwiazanych z postawieniem pomostu
    > wedkarskie.

    witaj
    Jedynym legalnym rozwiazaniem obchodzacym procedure pozwolenia na budowe
    budowli wodnej (czy jakos tak?) jest pomost plywajacy (vide: jedna z
    podpowiedzi z beczkami); poprostu nie wolno bez stosownych planow i zezwolen
    zbudowac nic trwale osadzonego w dnie, a pomost plywajacy pod to nie podpada
    (parz ze nawet duza ilosc marin i portow radzi sobie w ten sposob);
    pomost taki moze byc dosc stabilny...ale to juz na inny watek
    pozdr
    plumke