  • 21. Data: 2012-02-08 20:39:21
    Temat: Re: Pompa ciepła inaczej
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jgu6pb$o44$1@inews.gazeta.pl...
    > Mniej więcej z tego samego źródła skąd się bierze +16 w mieszkaniu w
    > blokach

    Co się stanie w pomieszczeniu poniżej jeżeli powyżej pomieszczenie które
    jest z niego ogrzewane przez słabą izolację zostanie wychłodzone.

    Marek

  • 22. Data: 2012-02-08 21:34:14
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    4CX250 <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Co się stanie w pomieszczeniu poniżej jeżeli powyżej pomieszczenie które
    > jest z niego ogrzewane przez słabą izolację zostanie wychłodzone.

    To o czym napisałeś najbardziej istotne jest latem jak na strychu jest 45 stopni.

  • 23. Data: 2012-02-14 18:22:27
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Podniosło się dolne źródło do zera i klimatyzator zwariował. Powietrze które
    wyrzuca ma momentami 50 stopni. Jest go tyle że prowizorycznie podłączyłem do
    rozprowadzenia ciepła z nad pieca. Wychodzi że pobieram 650W i ogrzewam tym z
    pół mieszkania.