  • 11. Data: 2011-03-03 07:45:15
    Temat: Re: Pompa do cyrkulacji
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "rick207" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4d6eafba$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > Czy do cyrkulacji można wykorzystać zwykłą pompę obiegową? Leży mi taka i
    > wolałbym ją zamontować niż kupować typową. Można?
    > Pozdrawiam.

    Pompa obiegowa jest wykonana z materiału który nie bardzo nadaje się do
    kontakltu z woda do celów spozywczych. I to podstawowy minus do tego typu
    zastosowań

  • 12. Data: 2011-03-03 10:13:38
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "rick207" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie można. Nie spełnia wymagań sanitarnych dla wody pitnej. Może ci skazić
    > wodę.

    Chyba, żeby zakazać domownikom używania wody do celów spożywczych.

  • 13. Data: 2011-03-03 11:43:31
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    o.googlegroups.com...
    Nie wylaczylbym jej za chiny ludowe - wygodne to diabelnie. Odkrecasz
    kurek i odrazu leci ciepla.
    ============
    Mam to samo bez cyrkulacji. Podgrzewacze pojemnościowe tuż przy punkcie
    poboru wody.
    Mniejsze koszty inwestycyjne i eksploatacyjne.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2011-03-03 13:53:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > poboru wody.
    > Mniejsze koszty inwestycyjne i eksploatacyjne.

    Bojler przy kazdym kraniku? Niektorzy nie powstydza sie nawet pierdniecia by
    tylko zwrocic na siebie uwage.

  • 15. Data: 2011-03-03 19:11:56
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    o.googlegroups.com...

    > Bojler przy kazdym kraniku? Niektorzy nie powstydza sie nawet pierdniecia

    Myslelem, ze tylko ja nie rozumiem tego nowoczesnego designu w stylu retro.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2011-03-03 19:13:20
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > ach no i najważniesze one nie są zwykle dopuszczone do stosowania w
    > układach wody użytkowej.

    Bo sa zeliwne, mosiezne pewnie mozna choc nie wiem jak z formalnym
    dopuszczeniem.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2011-03-03 22:14:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Bo sa zeliwne, mosiezne pewnie mozna choc nie wiem jak z formalnym
    > dopuszczeniem.

    problemem jest też sama konstrukcja...

  • 18. Data: 2011-03-04 12:20:19
    Od: denes <denesATpoczta.fm@nie_spamuj.invalid>

    > Nie można. Nie spełnia wymagań sanitarnych dla wody pitnej. Może ci skazić wodę.

    Pompa cyrkulacyjna ma sens jedynie dla ciepłej wody, uzywa ktoś jej do celów
    spożywczych? Zawsze
    używa się wody zimnej.

  • 19. Data: 2011-03-04 12:53:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "denes" <denesATpoczta.fm@nie_spamuj.invalid> napisał w
    wiadomości news:ikqldr$gk5$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Pompa cyrkulacyjna ma sens jedynie dla ciepłej wody, uzywa ktoś jej do
    > celów spożywczych? Zawsze używa się wody zimnej.

    I masz osobne kraniki jak angole?

  • 20. Data: 2011-03-08 08:20:27
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    >
    > Pompa cyrkulacyjna ma sens jedynie dla ciepłej wody, uzywa ktoś jej do
    > celów spożywczych? Zawsze używa się wody zimnej.

    a zęby myjesz w zimnej czy grzejesz w czajniku? Nie jest to w wprawdzie
    spożycie celowe ale jak najbardziej stały kontakt z poczatkiem układu
    pokarmowego.
    Naczynia być może myje u Ciebie zmywarka, ale ja np preferuję podejście
    klasyczne - zmywam w ciepłej wodzie. Głupio byłoby to robić w skażonej
    wodzie.
    Woda ciepła i zima mają ze sobą kontakt w kranach i beateriach - mieszają
    się. Przynajmniej u mnie bo ja utrzymuję CWU w temperaturze około 70 st,
    więc mieszam ją z zimną w kranie. Po co miałbym to wszystko sobie skazic?
    Rada jest prosta. Sprzedać zbędną pompę do CO, dołożyć parę złotych i kupić
    taką do CWU.
    --
    Jackare